بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان

بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی,مقاله بررسی رابطه بین ع
دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان،در قالب Word و 125 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده    در جهان فرا رقابتي امروز، راز بقاء و موفقيت سازمان‌ها، درك ساختار رقابتي بازار است. دستيابي به اين درك، مستلزم آگاهي و شناخت مديريت از نظرات و خواست مشتري و ارزيابي و بهره گيري از آميخته بازاريابي (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست يابي به سهم بازار بيشترمي باشد.   آميخته بازاريابي مجموعه‌اي از ابزارهاي قابل كنترل بازاريابي است كه شركت با در هم آميختن آنها سعي در پاسخگويي به بازار هدف دارند و در امور تصمیم گیری به مدیران کمک می کند. به عبارت ديگر آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهايي است كه شركت مي‌تواند با انجام آنها بر ميزان تقاضاي محصولاتش اثر گذارد. دراین پژوهش به بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (شرکتهای نانویی) پرداخته شد که نهایتاً طبقه بندی فروش شرکت ها به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان فروش به صورت زیر بدست آمد:1.رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)، 2.فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی)، 3.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)، 4.نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)، 5.ریف ایران (رنگهای نانویی)، 6.گروه وحید (لوله های عایق صوتی).سپس ،بعد از شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب و خرید  محصولات نانویی  به کمک پرسشنامه ،  ووزن دهی به  هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی   مشخص شد  چه عواملی بیشترین تاثیر را بر فروش ، بدست آوردن سهم بازار بیشتر و در نتیجه سود بیشتر  شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان بررسی شده  را دارند که فروش هر یک به ترتیب دارای رتبه و میانگین مذکور به دست آمده اند ؛1..فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی) 15% ، 2. نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)      17% ،3.ریف ایران (رنگهای نانویی)   18% ، 4.گروه وحید (لوله های عایق صوتی)     21% ، 5.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)       16% ،  6 .رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)     13% و در مجموع فروش بین این شش شرکت از 100% می باشد.مقدمهموقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازار های بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی  مورد توجه خاص قرار گیرد. تاآن چه مورد نیاز پژوهشگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد. بر مدیران واستراتژیست های واحد های تولیدی وخدماتی است که با تجهیز نیروهای محقق خود ،عملیات سازمانی را با هدف گیری به سمت بازار های دور ونزدیک وپیش بینی سطح فروش ، سهم بازار و درآمد معین برای دوره های آینده آغاز نماید واین مهم فقط با استعانت از روش هاو رویکرد های علمی بازاریابی میسر است.فعالین اقتصادی میهن مان باید به شناخت فرصت های موجود پرداخته و با استفاده از مزیت ها وقابلیت ها،با اتخاذ واجرای استراتژی های مناسب و توسعه صادرات ورهایی از خام فروشی وفله فروشی، ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر در داخل و بازرگانی خارجی را  امکان پذیرنمایند.تلاش نگارنده در این تحقیق بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) است.تعریف وبیان مسالهمحیط کسب و کار جهانی امروز با پیچیدگی روز افزان ، تغییرات سریع و تحولات غیر منتظره بازارها همراه است. انتخاب و گزینش بازارهای هدف پایه و مبنایی برای جایگاه یابی بنگاه به منظور تامین و برآورده ساختن نیازها و دستیابی به اهداف می باشد. هدف اصلی مدیر بازاریابی برخورداری از آمیخته ای در بازار است که به  شکل کارا و اثر بخش نیازهای مشتریان یک محصول خاص را توام با بیشینه سازی سود آوری برآورد سازد.جهت نیل به این منظور آمیخته بازاریابی مناسب نقش حیاتی در تحقق استراتژهای بازاریابی ایفا می کند. (کاتلر،1391: 114) رایج ترین تعریف آمیخته بازاریابی به منظور جایگاه یابی شایسته در بازار هدف عبارت است از عرضه محصول مناسب در محل مناسب با قیمت مناسب و در زمان مناسب. تقسيم بندي‌كلاسيك اين فعاليت‌ها را تحت عنوان 4p مطرح میکند:محصول (Product)  -قيمت (Price)- توزيع (Place)-  ترفیع (Promotion) آمیخته بازاریابی «دامنه تغییراتی است، که توسط شرکت‌ها به منظور بازاریابی کالاهایشان به خریداران استفاده می‌شود (سی پس و دیگران، 2002).آمیخته بازاریابی «دامنه‌ای از تصمیمات تکمیلی که توسط مدیر بازاریابی اتخاذ می‌شود، تا از موفقیت بازاریابی خود اطمینان حاصل نماید» (گروهی از نویسندگان ، 2003).آمیخته بازاریابی «آمیزه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها و واسطه‌هایی است که عموماً در برنامه ریزی اقدامات بازاریابی استفاده می‌شود» (یادین ، 2002).در واقع آمیخته بازاریابی،مسیر عملکرد سازمان را با استفاده از یک سری متغیرهای قابل کنترل در محیطی که عوامل غیرقابل کنترل زیادی دارد ؛ مشخص می کند. به بیان بهتر متغیرهای تصمیم بازایابی در قالب مدل های مختلف آمیخته بازاریابی چارچوبی فراهم می کنند که بنگاه بوسیله آنها برنامه هایی را برای فعالیت های بازاریابی خود توسعه می دهد(روستا و همکاران، 1391، ص 45). بدین ترتیب دو دسته کاربرد برای بکارکیری آمیخته بازاریابی متصور است. یکی تصمیم گیری در خصوص نحوه عرضه محصولات جدید به بازار و دیگری سنجش و ارزیابی استراتژی های بازاریابی موجود.با وجود کاربردهای زیاد 4p مک کارتی، ولی آمیخته مرسوم همواره مورد نقد قرار گرفته و از نظر جامع بودن مورد تردید است.فرضاً؛ بوردن با افزودن 8p دیگر به مدل پیشنهادی مک کارتی 12 متغیر را به عنوان متغیرهای اثرگذار در تصمیم گیری بازار یابی یاد می کند.و همینطور افراد دیگری چون آلبرت فرای (1961) ، بوم و ماری (1981)،اوهما(1982)، پیتر دویل(2000)، گودین (2001) و سایرین گزینه ها و پیشنهادات دیگری به مدل  4p افزوده و آن را ترمیم کرده اند.در واقع بررسی مطالعات قبلی حاکی از آن است که عناصر تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی از جمله کیفیت محصولات رقبا ، ماهیت رقابت ، پیش بینی فروش ، سطح رضایتمندی مشتریان و … عمدتاً تصادفی ، پویا ، نادقیق ، کیفی و یا نامشهود بوده و فهم آنها نیازمند بهره گیری از رویکردهایی است که با ماهیت ذاتی این نوع متغیرها سنخیت و همخوانی داشته باشد.  در موفقیت یک فعالیت تولیدی،آمیخته بازاریابی مناسب ومقولاتی مانند شناخت بازار،شناخت خریداران،ویژگی های مورد انتظار مصرف کننده،تطابق خصوصیات کالا با نیازهای بازار هدف،وجنبه های دیگری مطرح است که هر کدام باید مورد بررسی قرار گیرد.یکی از اثرات آمیخته بازاریابی خوب افزایش ، میزان فروش و سهم بازار بیشتر است فهرست مطالب بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان  به شرح زیر میباشد:چکیده    1فصل اول :کلیات1-1)مقدمه    3 1-2) تعریف و بیان مساله تحقیق    4 1-3) اهمیت و ضرورت  تحقیق    61-4) چهارچوب نظری    81-5) اهداف تحقیق    111-6)سوالات تحقیق    121-7) فرضیه های تحقیق    131-8) تعریف واژه ها و متغیرهای پژوهش    131-9) قلمرو پژوهش    16فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق2-1) مقدمه    182-2) محصول    262-3) قيمت    282-4) توزيع    282-5) ترويج    292-6) چهار پی(P) ترکیب عناصر بازار یابی    302-7) تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی    312-8) شركتهاي دانش بنيان    322-9)فناوری نانو    342-10) ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎيﻛﻮﭼﻚو ﻣﺘﻮﺳﻂ    362-11) شرکت فناوران نانومقياس    362-12) پیشینه تحقیق    38فصل سوّم : روش اجرای تحقیق3-1) مقدمه     423-2) روش تحقیق    433-3) متغیرهای تحقیق    453-4) جامعه آماری و نمونه آماری    46   الف )  جامعه آماری     46     ب ) نمونه آماری     483-5)  روش گردآوری اطلاعات    523-6)  اعتبار پرسشنامه    543-7)  روش تحقیق    55فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1)مقدمه    584-2) بخش اول آمار توصیفی    594-2-1) توصیف متغیر جنسیت    594-2-2) توصیف متغیر سن مشتریان    614-2-3) توصیف متغیر تحصیلات    634-2-4) توصیف متغیر عامل محصول    654-2-5) توصیف متغیر عامل قیمت    664-2-6) توصیف متغیر عامل توزیع (مکان)    674-2-7) توصیف متغیر ترفیع    684-2-8) آماره های توصیفی متغیرهای به کار رفته در تحقیق    704-2-9) توصیف میزان فروش شرکت های نانوئی    704-3 ) بخش دوم: آمار استنباطی    734-3-1)تجزیه و تحلیل داده ها    734-3-2)آزمون نرمال بودن داده ها    744-4)آزمون فرضیات    754-4-1)فرضیه1    754-4-2)فرضیه 2    764-4-3)فرضیه 3    774-4-4)فرضیه 4    784-5) مقایسه فروش شرکت ها    79فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات5-1)مقدمه     82نتایج آمار توصیفی و استنباطی5-2) تحلیل مشخصات دموگرافیک پاسخ دهندگان    835-2-1) متغیر جنسیت    835-2-2) متغیر سن    845-2-3) متغیر تحصیلات    845-3) میزان فروش    865-4) عامل قیمت    875-5) عامل توزیع (مکان)    885-6) عامل ترفیع    89پیشنهاد براساس یافته های تحقیق    905-7) پيشنهادات تحقيقات آتي    935-8) محدودیت های پژوهش    95چکیده به زبان انگلیسی    97منابع و مأخذ    98پیوست ها     105پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان مقاله بررسی رابطه بین ع

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)روشهای درمان نارساخوانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)روشهای درمان نارساخوانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)روشهای درمان نارساخوانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه ناتوانی های یادگیری یکی از پیچیده ترین ناتوانی هایی است…

  • پاورپوینت بررسی اقلیمی شهر شیراز

    پاورپوینت بررسی اقلیمی شهر شیراز دانلود پاورپوینت بررسی اقلیمی شهر شیراز دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی شیراز (بررسی اقلیمی شهر شیراز)،در حجم47 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: مشخصات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بازاریابی رابطه مند فهرست مطالب : تلاش های رابطه مند :…

  • پاورپوینت حمایت از صنعت در هدفمند کردن یارانه ها

    پاورپوینت حمایت از صنعت در هدفمند کردن یارانه ها برچسب ها: آیین نامه اجرایی قانون هدفمندی یارانه هاآیین نامه اجرایی ماده 7 قانون هدفمندی یارانه هاآیین نامه اجرایی ماده 10 قانون هدفمندی یارانه هاسازمان هدفمندی یارانه ها رفتن به سایت…

  • پاورپوینت بوقلمون

    پاورپوینت بوقلمون برچسب ها: هزینه پرورش بوقلمونوزن بوقلمونبوقلمون وحشیدرباره بوقلمونپرورش بوقلمون در خانهغذای بوقلمونخطرات پرورش بوقلمونفروش بوقلمون رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بوقلمون دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع بوقلمون ،در قالب…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید قفل و یراق آلات (با ظرفیت 600 تن در سال)

    خرید آنلاین طرح توجیهی تولید یراق آلات,طرح توجیهی تولید لولا و یراق آلات,طرح توجیهی تولید یراق آلات,طرح توجیهی یراق آلات,طرح تولید قفل,طرح کارافرینی تولید لولا,طرح کارافرینی یراق آلات گالوانیزه,طرح کسب و کار تولید یراق آلات,کارافرینی تولید قف دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت تاریخچه فوتبال

    پاورپوینت تاریخچه فوتبال دانلود پاورپوینت تاریخچه فوتبال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: بازى فوتبال، امروز قدمتى بیش از دو هزار سال دارد. چین، مصر، یونان و روم باستان را از زادگاه…

  • دانلود پایان نامه بررسی نگرش اساطیری در ساخت خمره های تدفینی ایران باستان

    بایگانی‌ها ساخت خمره های,پروژه بررسی ساخت خمره های تدفینی در عصر باستان,دانلود پایان نامه بررسی نگرش اساطیری در ساخت خمره های تدفینی ایران باستان,رساله نگرش اساطیری در ساخت خمره های تدفینی ایران باستان,مقاله دیدگاه اساطیری به ساخت خمره های تدفینی…

  • راه حل فیانچتو The Fianchetto Solution

    راه حل فیانچتو The Fianchetto Solution دانلود راه حل فیانچتو The Fianchetto Solution دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل راه حل فیانچتو The Fianchetto Solution توسط: Chess Teacher Emmanuel Neiman فرمت: PDF نسخه اورجینال با قابلیت چاپ و کپی…

  • چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه)

    چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه) دانلود چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پیشینه و مبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان

    پیشینه و مبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان دانلود پیشینه و مبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مهارت های ارتباطی با مشتریان 2 - 3 )…

  • پاورپوینت کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد

    پاورپوینت کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد دانلود پاورپوینت کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد  ،در حجم 20 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: žواحد کنترل…

  • پاورپوینت ماهیت تحلیل رگرسیون

    پاورپوینت ماهیت تحلیل رگرسیون دانلود پاورپوینت ماهیت تحلیل رگرسیون دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ماهیت تحلیل رگرسیون ، در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش . بخشی از متن: از آنجا که رگرسیون ابزار…

  • دانلود ادبیات نظری تعاریف و مدلهای کارکردهای اجرایی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری کارکردهای اجرایی,پیشینه پژوهش کارکردهای اجرایی,چارچوب نظری کارکردهای اجرایی,فصل دوم پایان نامه کارکردهای اجرایی,مبانی نظری کارکردهای اجرایی,مدل CEO مغزی یا رهبر ارکستر دانلود فایل اصلی دانلود ادبیات نظری تعاریف و مدلهای کارکردهای اجرایی (فصل دوم پایان نامه) از سایت…

  • پاورپوینت در مورد سلول های بدن انسان

    پاورپوینت در مورد سلول های بدن انسان دانلود پاورپوینت در مورد سلول های بدن انسان دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل واحد زنده اصلی بدن انسان، سلول می باشد. بسیاری از سلول های بدن تفاوت های…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم درگیری والدین در امور تحصیلی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش عملکرد تحصیلی,پيشينه تحقيق والدین و عملکرد تحصیلی,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق درگیری والدین در امور تحصیلی (فصل دوم),دانلود پرسشنامه درگیری والدین در امور تحصیلی,فصل دوم پايان نامه ارشد د,مباني نظري درگیری والدین در امور تحصیلی دانلود فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری جهانی شدن یا جهانی سازی

    پیشینه و مبانی نظری جهانی شدن یا جهانی سازی دانلود پیشینه و مبانی نظری جهانی شدن یا جهانی سازی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 - جهانی شدن یا جهانی سازی…

  • پاورپوینت اتصالات تیر به ستون فولادی

    پاورپوینت اتصالات تیر به ستون فولادی دانلود پاورپوینت اتصالات تیر به ستون فولادی دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اتصالات تیر به ستون فولادی(طبق مبحث 10)،در حجم 48 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه. در…

  • انسانیت و اهمیت خودشناسی در قرآن کریم

    خودشناسی دانلود فایل اصلی انسانیت و اهمیت خودشناسی در قرآن کریم از سایت دانلود فایل تحقیق انسانیت و اهمیت خودشناسی در قرآن کریم در حجم 52 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعی زیر:فهرستچكيده    مقدمه   …

  • مصالح ساختمانی شیشه

    مصالح ساختمانی شیشه دانلود مصالح ساختمانی شیشه دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مصالح ساختمانی شیشه شیشه ازقدیمی ترین حرفه هایی است که بشربه ان اشتغال داشته مصری ها سازنده ی اولین اشیا شیشه ای هستند.در اولین…

  • آموزش ساخت شامپو

    آموزش,ساخت,شامپو دانلود فایل اصلی آموزش ساخت شامپو از سایت دانلود فایل آموزش ساخت شامپو برای درمان بیماری های : 1)شست شوی مو 2)زیبایی موها و صورت 3)جلوگیری از سردی برچسب ها: آموزش ساخت شامپو

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد فرزندپروری و عزت نفس و شادکامی( فصل 2)

    پيشينه پژوهش عزت نفس,پيشينه تحقيق شادکامی,پيشينه نظري عوامل عزت نفس,چارچوب نظري عوامل شادکامی,دانلود مباني نظري شادکامی,فصل دوم پايان نامه ارشد سبک فرزندپروری,مباني نظري شیوه های فرزندپروری,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) عزت نفس دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • مقایسه شهر آمل و استانبول

    مقایسه شهر آمل و استانبول دانلود مقایسه شهر آمل و استانبول دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مقایسه شهر آمل و استانبول فهرست اقلیمزمین‌شناسی آب و هوا جمعیت‌شناسی معماریمعماری بومینمای هوایی استانبولمقایسه ساختمان های قدیمی استانبول و…

  • پاورپوینت گامهای اجرایی حسابداری تعهدی در سال مالی 1389

    پاورپوینت گامهای اجرایی حسابداری تعهدی در سال مالی 1389 دانلود پاورپوینت گامهای اجرایی حسابداری تعهدی در سال مالی 1389 دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت گامهای اجرایی حسابداری تعهدی در سال مالی 1389 ،…

  • تحقیق با موضوع درباره ورزش گلف

    تحقیق با موضوع درباره ورزش گلف دانلود تحقیق با موضوع درباره ورزش گلف دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل تحقیق درباره ورزش گلف (ورزش گلف از کجا آمده است) ، در قالب Word…

  • بررسی جو احساسی و هیجانی خانواده بر خودباوری فرزندان

    پایان نامه بررسی جو احساسی و هیجانی خانواده بر خودباوری فرزندان,جو احساسی و هیجانی,خود باوری دانلود فایل اصلی بررسی جو احساسی و هیجانی خانواده بر خودباوری فرزندان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی جو احساسی و هیجانی خانواده بر خودباوری…

  • پیشینه و مبانی نظری سازگاری

    پیشینه و مبانی نظری سازگاری دانلود پیشینه و مبانی نظری سازگاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سازگاری در لغت نامه دهخدا ، سازگاری ؛ موافقّت در کار ، حسن سلوک و در مقابل…

  • پاورپوینت بررسی مخاطرات زمین

    پاورپوینت بررسی مخاطرات زمین دانلود پاورپوینت بررسی مخاطرات زمین دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل   توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی مخاطرات زمین ،بلایای طبیعی و راهکارها(سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق کشور)، در حجم…

  • پاورپوینت علوم تجربی فصل دهم /درون آشیانه

    پاورپوینت علوم تجربی فصل دهم /درون آشیانه برچسب ها: پاورپوینت فصل دهم درون آشیانه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی فصل دهم /درون آشیانه دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت فصل دهم…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی خدمات کامپیوتری و خدمات تعمیر و نگهداری موبایل

    پروژه کارآفرینی تعمیرات موبایل,توجیه فنی راه اندازی تعمیر و نگهداری موبایل,توجیه مالی اقتصادی خدمات کامپیوتری,خرید پروژه کارآفرینی خدمات رایانه ای,دانلود امک,طرح تعمیرات موبایل,طرح توجیهی خدمات کامپیوتری,طرح خدمات کامپیوتری دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی خدمات کامپیوتری و…

  • بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان+ پرسشنامه

    اهمیت هوش هیجانی,پایان نامه رابطه مهارتهای زندگی و هوش هیجانی,پرسشنامه مهارت های زندگی,پروژه بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي با هوش هيجاني دانش آموزان,پروژه مهارتهای زندگی,تحقیق هوش هیجانی دانش آموزان,مقاله هوش هیجانی,نگین فایل دانلود فایل اصلی بررسي رابطه بین مهارتهاي زندگي…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق جرم و جرم شناسی و بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق جرم و جرم شناسی و بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق جرم و جرم شناسی و بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • پروژه طراحي سي دي مولتي مديا براي دانشگاه سما واحد نيشابور

    پروژه طراحي سي دي مولتي مديا براي دانشگاه سما واحد نيشابور برچسب ها: مولتی مدیا فلشAutorun رفتن به سایت اصلی پروژه طراحي سي دي مولتي مديا براي دانشگاه سما واحد نيشابور دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت…

  • تحقیق بررسی عامل ایمنی و سلامت حرفه ای کارکنان

    ایمنی,تحقیق بررسی عامل ایمنی و سلامت حرفه ای کارکنان,سلامت حرفه ای دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی عامل ایمنی و سلامت حرفه ای کارکنان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی عامل ایمنی و سلامت حرفه ای کارکنان در حجم 59 صفحه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های ساختار مالی و کلان اقتصادی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش فاکتورهای کلان اقتصادی,پيشينه تحقيق ساختار مالی,چارچوب نظري اهمیت اقتصاد,فصل دوم پايان نامه ارشد انواع متغیرهای کلان اقتصادی,مباني نظري دیدگاه های ساختار مالی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های ساختار مالی و کلان اقتصادی (فصل دوم) دانلود فایل اصلی…