مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند)

doc,پایان نامه بازاریابی رابطه مند,دانلود مباني نظري بازاریابی رابطه مند,مباني نظري مدل های بازاریابی رابطه مند,مباني نظري مدیریت,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد سرمایه های اجتماعی,مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند)(فصل دوم) در 59 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:مقدمهچنانچه نظری گذرا به سالهای 1950 تا دهه حاضر بیندازیم شاید بتوانیم این دوره زمانی را به لحاظ تمرکز در بازاریابی به صورت زیر تقسیم نماییم:دهه 1950: سالهای معرفی تکنیکهای مدیریت برای مدرنیزه کردندهه 1960:دهه کاهش هزینه ها و بهای تمام شدهدهه 1970:دهه تمرکز بر روی کیفیت و تکنیکهای مربوط به آندهه 1980:اهمیت یافتن تنوع بخشی به محصولات به منظور پاسخ گویی به تقاضای متنوع مشتریاندهه 1990)پرداختن به مفهوم اساسی بازاریابی سنتی یعنی رضایتمندی مشتریاناما در دهه حاضر به دنبال وفاداری ،تعهد و مفاهیمی از این قبیل هستیم . اکثر سازمانها دریافته اند که بقا و حیات آنها در گرو داشتن مشتریان وفادار است نه صرفا مشتریان راضی یا خشنود.که این امر یک نکته کلیدی در ادامه یافتن فعالیت این شرکتهاست و اینکه می بایست برای بهبود وفاداری مشتریان به دنبال استراتژیهای گوناگون مدیریتی باشند.(صفاییان،1391)بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مند هنر کسب وکار امروز است. براي حفظ مشتريان کليدي (سود آور) موجود، مهارت در ايجاد ارتباط صحيح با مشتري ضروري است. تئوري بازار يابي بدوي يا کلاسيک، عمدتاً به انجام معامله توجه داشت وبه حفظ مشتريان اهميتي نمي داد. اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسياري از بازارها و تغييرات پيوسته در محيط و ترکيب جمعيت، شرکتها با اين واقعيت روبرو شدند که امروزه ديگر مانند گذشته شرکتها با يک نظام اقتصادي روبه گسترش و بازارهاي درحال رشد روبرو نيستند. امروزه هر مشتري ارزش ويژه خود را دارد و اينک شرکتها براي به دست آوردن سهم بيشتري از بــــازار ثابت يا روبه کاهش بايد مبارزه کنند، بنابراين هزينه هاي جذب مشتريان جديد روبه افزايش نهاده است.کاتلر(1999) می گوید: تحقيقات نشان مي دهند که هزينه جذب مشتريان جديد 5 برابر هزينه حفظ مشتريان کنوني است. شرکتها دريافته اند که از دست دادن يک مشتري چيزي بيش ازدست دادن يک قلم فروش است، بلکه به معني از دست دادن کل جريان خريدهايي است که مشتــري مي توانسته در طول زندگي يا دوره زماني که مشتري بوده، انجام دهد. همچون بسياري از ايده هاي نوين کسب وکار که وارد ادبيات بازاريابي شده اند، بازاريابي رابطه مند در سالهاي اخير به طور گسترده اي استفاده شده است. اما از آنجا که شک و ترديد بسياري در معني و مفهوم بازاريابي رابطه مند به چشم مي خورد کمي دقت و تأمل بيشتر در اين رابطه ضروري به نظر مي رسد. به لحاظ مفهوم، بازاريابي رابطه مند در ميان مجموعه اي از تاکتيک هاي بازاريابي جاي داده شده که به تحليل و تعامل بين خريداران و فروشندگان مي پردازد. براي بعضي، بازاريابي رابطه مند تنها به معني پايگاه داده اي از مشتريان است. اما اين درحالي است که هسته مفهومي آن به تعهد و اعتماد اشاره دارد..( سالاری،1383)به گفته گرونروس(1994) در اوايل دهه ١٩۶٠ پروفسور نيل بوردن  از دانشکده بازرگاني هاروارد، گروهي از فعاليت هاي هر شرکت را شناسايي کرد که بر خريد محصولات تأثيرگذار هستند. او اين عوامل مؤثر را آميخته بازاريابي ناميد. آميخته بازاريابي در واقع ليستي از طبقه بندي هاي متغيرهاي بازاريابي مي باشد. يک ليست هرگز کليه عناصر مشابه را شامل نمي شود و در هر شرايطي مناسب نيست. حال سؤال اين است که تا چه اندازه آميخته بازاريابي در طراحي و هدايت فعاليت هاي شرکت به سمت نيازها ومطلوبيت هاي مشتري در انتخاب بازارهاي هدف مناسب است؟انجمن بازاريابي امريکا و بسياري از محققان ديگر در اين زمينه به بحث پرداختند و بيان کردند که مشکل تعداد يا مفهوم سازي متغيرهاي تصميم گيري نيست بلکه مشکل طبيعت نظري آن است .به گفته پالمر و سایرین (1994)بازاريابي رابطه مند اولين بار در دهه 1980 توسط تني چند از صاحب نظران بازاريابي مطرح شد. اما اساس و پايه اين شاخه از بازاريابي که رابطه تنگاتنگي هم با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقيقات مربوط به روابط بين خريــــــدار و فروشنده در کسب و کارهاي متوسط و نسبتاً بزرگ بيرون آمده است. در اين پارادايم به جاي نگرش خصمـــانه به مقوله چانه زني در هر معامله خريدار و فروشنده براي رسيـــدن به اهداف خود با يکديگر به توافق مي رسند و در يک قـــــالب طرح ريزي شده نسبت به هم تعهداتي پيدا کرده و روابط خود را شکل مي دهند. (صادقی و دیگران،1388)به گفته شت(1998) در واقع سه عامل باعث ایجاد و محبوبیت بازاریابی رابطه مند در اواخر سال 1980 و اوایل سال 1981 شد.اولین دلیل بحران انرژی در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بی سابقه در قیمت مواد اولیه تولیدی شد و بسیاری از شرکتهای آمریکایی فعال در زمینه صنایع الکترونیک،فولاد،آلمینیوم،مواد شیبمیایی  و منسوجات تحت فشار رقبای خارجی از میدان خارج شدند.بنابراین نگهداری مشتریان و برقراری روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت. (سالار و دیگران،1391)بازاريابي رابطه مند به ايجاد روابط بلندمدت و متقابل با افراد و سازمانها و گروههاي ذينفع اشاره مي کند و اساس آن برقراري ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ ونگهداري آنهاست. در بين گروههاي ذينفع، مشتــري مهمترين بوده و بازاريابي رابطه مند مشتـــــري را به ديده يک دارايي مي نگرد که مستهلک نمي شود و اگر چه در ترازنامه شرکتها جايي ندارد اما درحقيقت از همه آن اقلام مهمتــر است. بازاريابــــي رابطه مند، صرفاً به دنبال اين نيست که خدمات را در مکان، زمان و قيمت موردتقاضاي بازار هدف، دراختيارش قرار دهد، بلکه مي خواهد چنان روابطي با بازار هدف ايجاد کند که مجدداً در آينده از او خريد و ديگران را نيز به اين کار ترغيب کنند. بازاريابي رابطه مند به دنبال آن است که مشتريان بيشتري را حفظ کرده و مشتريان کمتري را از دست بدهد. (سالاری،1383)به نظر تاکالا و یوسیتالو(1996)در مجموع مهمترين ملزومات روابط پايدار در بازاريابي رابطه مند به شرح زير است: نقطه شروع بازاريابي، مشتريان و نيازهايشان مي باشد.اهداف خريدار-فروشنده، روابط دو جانبه را تحت تأثير قرار مي دهد.مبادله که مفهوم مرکزي در بازاريابي رابطه مند مي باشد. مقاصد مختلفي براي ايجاد ارتباط وجوددارد. براي حفظ روابط، بايد به وعده ها عمل شود. اعتماد دوطرفه، عامل اصلي در ارتباطات پايدار مي باشد. وابستگي و تعهد در روابط وجود دارد. برقراري ارتباط ضروري است. (حق گویی،1389)به نظر جان تودر(2002) سوالي که ممکن است مطرح شود آن است که: مشتريان چه احتياجي به روابط دارند؟اصولاً روابط در هر جايي که جرياني از منــــافع برقرار باشد به وجود مي آيد. در دنياي امروز خريداران براي تصميم گيري در فرايند خريد، با سوالات و اما و اگرهاي بسياري روبرو هستند. کالاها و محصولات مشابه باعث شده مشتريان با حق انتخابهاي فراوان روبرو شوند، پيچيدگيها، تغييرات مداوم کالاها و خدمات، عدم قطعيتها همه و همه بر دشواريهـاي فرايند خريد مي افزايند. لذا مشاهده مي شود که مشتريان هم از ايجاد روابط، منافع و اهداف خاص خود را دنبــال مي کنند(سالاری،1383).پیشینه پژوهش در سال 2012 تحقیقی توسط گودفرد یاو کوی،جویس کوی و جاناتان ان او در کشور غنا با عنوان بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری انجام گرفت. مورد مطالعه مخابرات کشور غنا انتخاب شد.در این تحقیق تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری ،کیفیت خدمات،درک قیمت،تصویر برند و ارزش ادراک شده توسط مشتری ، انتخاب شد.در این تحقیق نیز مانند تحقیقات قبل مشخص شد که تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری ارتباط مثبت و معناداری با وفاداری دارند و این تاکتیکها به طور مستقیم به وفاداری منجر می شوند.  در سال 2011 تحقیقی توسط سه ایرانی به نامهای آناهیتا باقرزاده،علیرضا چاووش و سحر حسینی خواه  در کشور مالزی انجام شد.عنوان این تحقیق تاثیر تاکتیکهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در رابطه سازمان به مشتری بود.تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری در این پژوهش ارتباطات و شخصی سازی در نظر گرفته شد.مورد مطالعه در این پژوهش شرکتهای مسافرتی و مشتریان این شرکتها در مالزی انتخاب شد.در این پژوهش رضایت مشتریان از رابطه نیز به عنوان متغیر واسط در نظر گرفته شد. یعنی ابتدا ارتباطات و شخصی سازی به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شد و تاثیر آنها بر رضایت مشتریان رابطه(متغیر وابسته)  بررسی گردید. سپس رضایت مشتری از ارتباط به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شد و تاثیر آن بر متغیر وابسته که وفاداری بود بررسی گردید.نتایج پژوهش از این قرار بود:این تحقیق نشان داد رابطه مثبت و معناداری بین ارتباطات و شخصی سازی به عنوان متغیر مستقل ،و رضایت مشتریان از رابطه، به عنوان متغیر وابسته،وجود دارد.همچنین وجود رابطه مثبت و معنادار بین رضایت مشتریان از رابطه به عنوان متغیر مستقل و وفاداری به عنوان متغیر مستقل ،نشان داد که افزایش در رضایت باعث افزایش در وفاداری مشتریان می شود.فهرست مطالب مقدمه                      1-2) بازاریابی رابطه مند                1-1-2)تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری               1-1-1-2) کیفیت خدمات(محصولات)                 2-1-1-2)درک قیمت                    3-1-1-2)تصور ذهنی از برند               4-1-1-2)ارزش ادراک شده                 2-1-2)کیفیت رابطه                     1-2-1-2)اعتماد                   2-2-1-2)رضایت                 3-1-2)هزینه های جابجایی               4-1-2)وفاداری                    2-2)بیشینه تحقیق             1-2-2)تحقیقات در جهان                   2-2-2-)تحقیقات در ایران                  3-2)شرکت پارس خزر در یک نگاه           1-3-2)محصولات شرکت                    2-3-2)گواهی نامه ها و افتخارات شرکت             3-3-2)مزیت های رقابتی شرکت                  4-3-2)شرکتهای همبسته پارس خزر           5-3-2)زمینه برقراری ارتباز با مشتری         6-3-2)چشم انداز                   7-3-2)ارزش های بنیادین            8-3-2)خط مشی کیفیت             9-3-2)حمایت از حقوق مصرف کننده                10-3-2)شرکت هولدینگ           11-3-2)شرکتهای همبسه و اقماری       12-3-2)محیط زیست              13-3-2)صادرات محصولات و بازارهای خارجیمنابع پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند) دانلود مباني نظري بازاریابی رابطه مند پایان نامه بازاریابی رابطه مند مدیریت ارتباط با مشتری doc مباني نظري مدل های بازاریابی رابطه مند مباني نظري مدیریت

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پیشینه و مبانی نظری تصور بدنی و دیدگاههای مختلف آن

    پیشینه و مبانی نظری تصور بدنی و دیدگاههای مختلف آن دانلود پیشینه و مبانی نظری تصور بدنی و دیدگاههای مختلف آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تصور بدنی : یکی دیگر از روش…

  • ادبیات نظری تحقیق انحراف جنسی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری انحراف جنسی,تحقیق انحراف جنسی,چارچوب نظری انحراف جنسی,فصل دوم پایان نامه انحراف جنسی,مبانی نظری انحراف جنسی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق انحراف جنسی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود ادبیات نظری تحقیق انحراف جنسی (فصل…

  • دانلود مقاله ایابی بهینه ادوات FACTS به منظور کاهش تلفات و بهبود تراکم در سیستم انتقال با استفاده از

    FACTS,ادوات,استفاده,انتقال,ایابی,بهبود,بهینه,تراکم,تلفات,دانلود,سیستم,کاهش,مقاله,منظور دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ایابی بهینه ادوات FACTS به منظور کاهش تلفات و بهبود تراکم در سیستم انتقال با استفاده از از سایت دانلود فایل چکیده در این مقاله از ادوات FACTS به عنوان یکی از ابزارهای کنترلی…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق کنترل تعاریف و مفاهیم عواطف (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش کنترل عواطف و احساسات,پيشينه تحقيق نقش تعلل‌ورزی و کنترل عواطف,چارچوب نظري عواطف و اح,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق کنترل عواطف (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد روش‌های كنترل احساسات,مباني نظري هنجاريابي آزمون مقياس کنترل عواطف دانلود فایل…

  • طرح توجیهی بررسي و تهيه طرح توليد مبلمان

    توجیه فنی و اقتصادی کارخانه مبلمان اداری,توجیه مالی صندلی راحتی,خرید پروژه کارآفرینی تولید مبل,خرید طرح تولیدی مبلمان,دانلود طرح ساخت مبل,طرح توجیهی تولیدی مبلمان منزل,کارآفرینی مبلمان داخلی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی بررسي و تهيه طرح توليد مبلمان از سایت دانلود…

  • پاورپوینت بانکداری اسلامی

    پاورپوینت بانکداری اسلامی دانلود پاورپوینت بانکداری اسلامی دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل قرن بیستم،شاهد حیات دوباره دستورهای بنیادین اسلامی در سراسر جهان بوده است. اسلامی کردن بخش های مالی در بسیاری از کشورهای مسلمان، نتیجه طبیعی…

  • اصول طراحی آنتن های حلقوی

    اصول طراحی آنتن های حلقوی برچسب ها: آنتن های حلقوی آنتن های یودا رفتن به سایت اصلی اصول طراحی آنتن های حلقوی دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه : از آغاز تمدن بشری مخابرات اهمیت اساسی…

  • مبانی نظری سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی

    پیشرفت,تحصیلی,روانی,سلامت,مبانی,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی(فصل دوم) در 44 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • پاورپوینت شبکه های ماهواره ای

    پاورپوینت شبکه های ماهواره ای برچسب ها: پاورپوینت شبکه های ماهواره ای شبکه ماهواره ایباند فرکانسانواع ارتباطات ماهواره ایتوپولوژی ارتباطات ماهواره ای پوشش ماهواره ای ایرانتکنولوژی های ارسال و دریافت تکنولوژیهای شبکه های ماهواره ای رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي مجتمع آئین زرتشتی

    پایان نامه معماري مجتمع آئین زرتشتی,رساله معماري طراحي مجتمع آئین زرتشتی,طراحي معماري مجتمع آئین زرتشتی,ظوابط و استانداردهای طراحي معماري مجتمع کوهنوردي,مطالعات معماري طراحي مجتمع آئین زرتشتی,معماري مجتمع آئین زرتشتی دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحي مجتمع آئین زرتشتی…

  • اعتیاد و انواع مواد ومحرک ها

    اعتیاد و انواع مواد ومحرک ها دانلود اعتیاد و انواع مواد ومحرک ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل این فایل شامل 4 پاور در مورد اعتیاد است که بسیار مفید و کاربردی است.…

  • طرح توجیهی تولید پنکه سقفی پارس خزر

    پروژه کارافرینی وسایل خانگی,تولید لوازم خانگی,طرح توجیهی پنکه سقفی,طرح توجیهی تولید پنکه سقفی,طرح توجیهی صنعتی و اقتصادی تولید پنکه,طرح توجیهی لوازم خانگی,طرح کسب و کار احداث کارخانه لوازم خانگی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی تولید پنکه سقفی پارس خزر از…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش فعالیت های فوق برنامه در مدارس

    انواع فعالیت های فوق برنامه,پیشینه پژوهش فعالیت های فوق برنامه در مدارس,تعریف فوق برنامه,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش فعالیت های فوق برنامه در مدارس,فعالیت های فوق برنامه پرورشی,فعالیت های مکمل وفوق برنامه پایه دوم ابتدایی,فوق برنامه چیست دانلود فایل…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق استرس

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق استرس دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق استرس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : مقدمه تاريخچه استرس استرس ماهيت فشار رواني نظريه هاي استرس نگاره 2 - 2…

  • تحقیق شیوه های جلوگیری ازاعتياد دربين دانش آموزان مقطع متوسطه

    اعتیاد دانلود فایل اصلی تحقیق شیوه های جلوگیری ازاعتياد دربين دانش آموزان مقطع متوسطه از سایت دانلود فایل تحقیق شیوه های جلوگیری ازاعتياد دربين دانش آموزان مقطع متوسطه در حجم 48 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش در…

  • دانلود پاورپوینت فصل پنجم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع صوت(مفهوم موج صوتی- سرعت انتشار صوت)

    دانلود پاورپوینت فصل پنجم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع صوت(مفهوم موج صوتی- سرعت انتشار صوت) برچسب ها: آموزش فصل صوت فیزیک پیش دانشگاهیفصل 5 فیزیک پیشدانلود جزوه فصل 6 فیزیک پیش دانشگاهیآموزش فیزیک پیش دانشگاهی فصل 5مبحث صوت فیزیک پیشنمونه…

  • پيشينه تحقيق انگیزش پیشرفت تحصیلی

    پيشينه تحقيق انگیزش پیشرفت تحصیلی دانلود پيشينه تحقيق انگیزش پیشرفت تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل انگیزش تحصیلی انگيزش پيشرفت تحصيلي به رفتارهايي اطلاق مي شود كه منجر به يادگيري و پيشرفت مي…

  • فیلم آموزش کامل درس سوم عربی پایه هشتم - عنوان: مهنتکَ فی المُستقبلِ (شغل آینده ات)

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی هشتم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی هشتم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس سوم عربی پایه هشتم - عنوان: مهنتکَ فی المُستقبلِ (شغل آینده ات)…

  • پاورپوینت آشنايی با تعاريف چهار عفونت اصلی

    پاورپوینت آشنايی با تعاريف چهار عفونت اصلی برچسب ها: پاورپوینت آشنايی با تعاريف چهار عفونت اصلیتعريف چهار نوع عفونت براساس تعاريف استاندارد NNIS ذات الريه ( پنوموني ) سپسيس باليني رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آشنايی با تعاريف چهار عفونت…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش سرطان در کودکان

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش سرطان در کودکان دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش سرطان در کودکان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق 2 - 1 . سرطان کودک…

  • قالب پاورپوینت زیست شناسی شماره 1

    قالب پاورپوینت زیست شناسی شماره 1 دانلود قالب پاورپوینت زیست شناسی شماره 1 دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت زیست شناسی شماره 1 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه،…

  • پیشینه و مبانی نظری زنجیره تامین و تعریف سیستم تولید بهنگام(JIT)

    پیشینه و مبانی نظری زنجیره تامین و تعریف سیستم تولید بهنگام(JIT) دانلود پیشینه و مبانی نظری زنجیره تامین و تعریف سیستم تولید بهنگام(JIT) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق زنجیره…

  • پاورپوینت بیماریهای تنفس

    پاورپوینت بیماریهای تنفس دانلود پاورپوینت بیماریهای تنفس دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بیماریهای تنفس (COPD – ARF – ARDS)،در حجم 59 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: COPD :گروهی از بیماریهاست که باعث…

  • پاورپوینت اصول بهداشت درمحيط جامعه

    پاورپوینت اصول بهداشت درمحيط جامعه برچسب ها: پاورپوینت اصول بهداشت درمحيط جامعهاصول بهداشت درمحيط جامعهبهداشت محيطاولويت هاي بهداشت محيطآب وآلاينده هاي آنخواص آببيماريهاي قابل انتقال به وسيله آبآب سالم وجنبه هاي ميكروبيولوژي آبآلودگي آبهدف از تصفيه آب روش هاي تصفيه…

  • ادبیات نظری تحقیق تعاریف وانواع وفاداری مشتریان

    ادبیات نظری تحقیق تعاریف وانواع وفاداری مشتریان دانلود ادبیات نظری تحقیق تعاریف وانواع وفاداری مشتریان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ادبیات نظری تحقیق تعاریف وانواع وفاداری مشتریان وفاداري مشتريان 2 - 2 -…

  • تحقیق بررسی اثرات فناوری اطلاعات بر توانمند سازی شغلی کارکنان

    اهمیت توانمندسا,پروژه تأثیرات فن آوری اطلاعات بر سازمان,تحقیق بررسی اثرات فناوری اطلاعات بر توانمند سازی شغلی کارکنان,تحقیق تعاریف و مفاهیم توانمندسازی,تصمیم‌ گیری کارکنان,توانمندسازی شغلی کارکنان,فناوری اطلاعات,مقاله کاربردهای فن آوری اطلاعات دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی اثرات فناوری اطلاعات بر توانمند…

  • ادبیات نظری تحقیق اشتباه کارکنان و فساد و تخلفات اداری

    ادبیات نظری تحقیق اشتباه کارکنان و فساد و تخلفات اداری دانلود ادبیات نظری تحقیق اشتباه کارکنان و فساد و تخلفات اداری دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل اشتباهات کارکنان - اهمیت توجه به اشتباهات نیروی انسانی…

  • پاورپوینت خلاقیت (آشنایی با تکنیک های آن)

    پاورپوینت خلاقیت (آشنایی با تکنیک های آن) دانلود پاورپوینت خلاقیت (آشنایی با تکنیک های آن) دسته بندي : فنی و حرفه ای جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت خلاقیت (آشنایی با تکنیک های آن)،در حجم 69 اسلاید قابل…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش بررسی روشهای تامین مالی و بهبود عملکرد(فصل 2)

    pdf,ادبیات نظری و پیشینه پژوهش بررسی روشهای تامین مالی و بهبود عملکرد(فصل 2),دانلود مباني نظري روشهای تامین مالی,روشهای تامین منابع مالی خارجی,فصل دوم پايان نامه ارشد روش های,مباني نظري روش تامین مالی بانکی,مباني نظري مديريت روش های تامین مالی دانلود…

  • پاورپوینت تبلیغات اینترنتی

    پاورپوینت تبلیغات اینترنتی برچسب ها: تعرفه تبلیغات اینترنتیتبلیغات اینترنتی چیستروش های نوین تبلیغات اینترنتیتبلیغات اینترنتی رایگان پربینندهمقاله تبلیغات اینترنتیانواع تبلیغات اینترنتیمشاور تبلیغات اینترنتیکمپین تبلیغات اینترنتی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تبلیغات اینترنتی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت منبع شناسی طبّ اسلامی

    پاورپوینت منبع شناسی طبّ اسلامی برچسب ها: طب اسلامی تبریزیانطب اسلامی چیستسایت طب اسلامیفروشگاه طب اسلامیطب اسلامی قمتلگرام طب اسلامیمرکز طب اسلامی قمکتاب طب اسلامی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت منبع شناسی طبّ اسلامی دسته بندي : پزشکی جزئیات و…

  • پیشینه و مبانی نظری مفهوم روش عقلانی ، عاطفی ، رفتاری REBT

    پیشینه و مبانی نظری مفهوم روش عقلانی ، عاطفی ، رفتاری REBT دانلود پیشینه و مبانی نظری مفهوم روش عقلانی ، عاطفی ، رفتاری REBT دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم روش عقلانی…

  • مجموعه قالب پاورپوینت مغز

    مجموعه قالب پاورپوینت مغز دانلود مجموعه قالب پاورپوینت مغز دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت مغز  قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید بسم الله…

  • پاورپوینت دستگاه تنفس

    پاورپوینت دستگاه تنفس دانلود پاورپوینت دستگاه تنفس دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل تنفس، اکسیژن موجود در هوا را به درون ریه ­ها برده و در تماس نزدیک با خون، اکسیژن به خون انتقال یافته و توسط…

  • پاورپوینت تاریخچه اسماعیلیه

    پاورپوینت تاریخچه اسماعیلیه برچسب ها: اسماعیلیه آغا خانیاسماعیلیه نزاریازدواج با فرقه اسماعیلیهفرقه اسماعیلیه در عصر حاضراسماعیلیان پاکستانسلسله اسماعیلیانسایت اسماعیلیهازدواج با اسماعیلیه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تاریخچه اسماعیلیه دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود…