مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم)

pdf,ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژ,تاریخچه ارزش ویژه برند,تعریف تداعی برند,تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم),مدل ارزش ویژه برند کلر,مدل های ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:برند ( نام و نشان تجاري )واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به  معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامت‌هاي را برروي دام‌ها با آتش مي‌گذاشتن و اين علائم ، اولين برند‌هاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف مي‌كند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي مي‌شود كه توسط رقبا ارائه مي‌شود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني مي‌باشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نمي‌باشد ولي مي‌توان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه مي‌شود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني مي‌باشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت مي‌كند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي ) انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها مي‌داند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه مي‌گردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمان‌ها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذي‌نفعانشان مورد استفاده قرار مي‌دهند تعريف مي‌كند .  (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرف‌كننده در ذهن خود دارد تعريف مي‌كند ( آكر 1991) . بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعه‌اي از ارزش‌ها است كه مي‌كوشد  برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي مي‌كند و ساعت رولكس  زيبائي و طراحي خارق‌العاده خود را ارائه مي‌دهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كامل‌تر از برند بايد به تفاوت‌هاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برند‌ها را ارضاي اميال، خواسته‌ها و آرزوها.  بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوت‌هاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقوله‌ها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين مي‌كنند.  اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول مي‌توان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرف‌كنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده .  عناصر اصلي بازاريابي برند را مي‌توان موارد زير دانست : •    تصوير•    جايگاه سازي •    آگاهي از برند •    رفتارها و روش‌ها •    ارتباط با مشتري اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در بر‌مي‌گيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روش‌ها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دسته‌بندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليت‌هاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي مي‌گردد . ( اسرار نام و نشان سازي )همچنين مي‌توان تفاوت‌هاي ميان برند و محصول را بصورت زير دسته‌بندي نمود :‌•    عدم امكان تقليد برند توسط رقبا در مقابل سادگي و امكان پذير بودن تقليد محصول .•    پايداري و دوام برند در حاليكه محصول بعد از مدتي از مد مي‌افتد . •    انتخاب محصول توسط مشتريان به جهت كاري است كه آن محصول انجام مي‌دهد و يا نيازي كه مرتفع مي‌سازد . اما انتخاب برند به منظور تداعي‌ها و احساسي است كه وي از برند دارد .ارزش ويژه برند (BRAND EQUITY)مفهوم ارزش ويژه برند ابتدا در دهه 1980 توسط متخصصين تبليغات همه‌گير شد . در دهه 1990 مطالعات جدي آكادميك توسط (آكر،1991)، (اسريواستاوا و شوكر  ،1991 )،(كاپفر ،1992)،(كلر،1993،2008), انجام يافت ولي با اين‌حال هنوز تعريف جامع و مورد قبول دانشگاهي از اين مفهوم ارائه نشده است.(كلر،2008،وزكيوز و ديگران  ،2002) با اين‌ حال تقريبا تمامي مفهوم‌سازي‌ها ارزش ويژه برند با توجه به اينكه  اين مفهوم شامل ارزش افزوده شده به يك محصول به‌وسيله تداعي‌ها و ادراك‌هاي ناشي از يك نام تجاري خاص است توافق دارند.(چاودهوري ،1995،وينترز ،1991) بررسي ادبيات پيشينه موضوع نشان دهنده ازدياد تعاريف ارائه شده در مورد ارزش ويژه برند و ابعاد آن است. در جدول زير تعدادي از تعاريف موجود ارائه گرديده كه بيانگر گوناگوني تعاريف ارائه شده مي‌باشد. از طرف ديگر طي ساليان اخير انواع مختلف ابعاد ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند با اين حال شايع‌ترين همان ابعاد معرفي شده در مدل آكر مي‌باشد.‌‌همانطور كه مشخص است تعاريف مختلفي از ارزش ويژه برند از زواياي متفاوتي وجود دارد در اين پژوهش ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در نظر گرفته شده است . در اين ديدگاه فرض مي‌شود اگر برند براي مشتري ارزش و مفهوم نداشته باشد تعاريف ديگر نيز بي‌معني خواهد شد .(كلر،1993)ارزش ويژه برند يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه جنبه‌هاي مختلف آن در پژوهش‌هاي تجربي مختلف آزمايش شده است . به طور كلي ابعاد ارزش ويژه برند به دو دسته تقسيم بندي شده‌اند .دسته اول شامل ادراكات مشتريان هستند و عواملي مانند آگاهي از برند و تداعي‌هاي آن در اين دسته قرار مي‌گيرند . دسته دوم شامل رفتارهاي مشتريان مي‌باشد و مواردي چون وفاداري مشتري را شامل مي‌شود . در مدل آكر هر دو جنبه ادراكي و رفتاري تركيب شده است . تركيب اين عوامل باعث شده است كه اين مدل توانايي اندازه‌گيري طيف وسيعي از رفتار‌هاي بازار را داشته باشد.(آميرس ،2003) نام‌هاي تجاري موجود در بازار از لحاظ قدرت و ارزش در بازار باهم تفاوت دارند . نام‌هاي تجاري وجود دارند كه نسبت به ساير برندها  خريداران از آنها آگاهي بيشتري دارند يا آنها مقبوليت بيشتري در بازار داشته و يا وفاداري نسبت به آنها زياد است . از نظر آكر مي‌توان مشتريان را نسبت به اعتقاد و واكنشي كه نسبت به برند دارند به پنج سطح تقسيم بندي كرد :1.    مشتري راضي است و دليلي براي عوض كردن برند وجود ندارد . 2.    مشتري عقيده را به راحتي و مخصوصا با تغيير قيمت عوض مي‌كند . 3.    مشتري راضي است و درصورت عوض كردن برند بايد هزينه اضافي بپردازد. 4.    مشتري به برند بها مي‌دهد و آن را دوست دارد . 5.    مشتري هواخواه نام تجاري است . ارزش ويژه برند به تعداد مشتريان يك نام تجاري بستگي دارد كه در سطوح 4،3 يا 5 قرار دارند . (مديريت بازاريابي)ارزش ويژه بالاي برند مزاياي رقابتي زير را مي‌تواند همراه داشته باشد :‌•    آگاهي و وفاداري بالاتر نسبت به نام تجاري باعث كاهش هزينه‌هاي بازاريابي خواهد شد . •    مشتريان از توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان انتظار دارند كه كالاهاي با نام تجاري مورد نظر را عرضه كنند به همين دليل شركت در مذاكره با آنها از قدرت چانه‌زني بالاي برخوردار خواهد بود.•    برداشت ذهني مشتريان مبني بر وجود كيفيت بالاتر باعث مي‌شود شركت بتواند قيمت بالاتري نسبت به ساير رقبا براي محصولات خود تعيين كند . •    اعتبار بالاي نام تجاري باعث مي‌شود شركت راحت‌تر بتواند به استراتژي بسط محصول مبادرت كند. •    قدرت دفاعي بيشتر شركت در مقابل حملات قيمتي رقبا . از يك نام تجاري با ارزش بايد به دقت مراقبت كرد تا ارزش آن مستهلك نشود . اين امر مستلزم آن است كه در طول زمان همراه در جهت حفظ و اعتلاي آگاهي نسبت به آن ، برداشت ذهني نسبت به كيفيت و عملكرد آن ، تداعي‌هاي مثبت نسبت به آن و مواردي از اين قبيل گام‌هايي برداشته شود. انجام اين وظايف به سرمايه‌گذاري دائمي در تحقيق و توسعه ،‌تبليغات ماهرانه ، ارائه خدمات فوق‌العاده به واسطه‌ها و مشتريان نياز دارد . اين مهم آنقدر اهميت دارد كه شركت‌‌هايي همچون كانادادراي و كلگيت پالموليو براي مراقبت از تصوير ذهني ، تداعي معاني و كيفيت برند خود “مديران ارزش ويژه برند ” تعيين كرده‌اند . اين مديران نه فقط مسئول مراقبت از موارد فوق هستند ، بلكه بايد از اقداماتي كه ساير مديران با شور و احساسات زياد به آن دست مي‌زنند و ممكن است به نام تجاري آسيب وارد سازد هم جلوگيري كنند . ( مديريت بازاريابي ) ارزش ويژه برند عبارت است از مجموعه‌اي از دارايي‌ها و مهارت‌هايي كه با نام و نشان تجاري در ارتباط است . به اين ترتيب با ايجاد ارزش از طريق يك محصول يا ارائه خدمات ، ارزش شركت يا مشتريان آن اضافه يا از ارزش آنها كم مي‌شود . در تعريفي ديگر كاپفرر ارزش ويژه برند را مجموعه‌اي از تداعي‌هاي ذهني و رفتارهاي‌ مصرف‌كنندگان ، اعضاء كانال‌هاي توزيع و شركا تجاري در مورد برند  مي‌داند كه باعث مي‌شود شركت سهم بالاتر و حاشيه سود بالاتري را نسبت به شرايطي كه فاقد اين برند بوده است به دست آورد . ( كاپفرر ، 2008)كلر نيز در تعريفي ديگر ارزش ويژه برند را ارزش افزوده‌اي مي‌داند كه به كالاها و خدمات به واسطه حضور برند تعلق مي‌گيرد. به عبارت ديگر ارزش ويژه برند مهمترين دارايي نا‌مشهود شركت مي‌باشد كه ارزش رواني و مالي را به شدت تحت تاثير مي‌گذارد . ( كلر ، 2006)يو و همكارانش ارزش ويژه برند را تفاوت ناشي بين دو محصول با خصوصيات و قابليت‌هاي يكسان ولي يكي داراي برند و ديگري فاقد آن مي‌دانند. ( مانند محصولات سامسونگ و محصولات فاقد برند ) تعاريف متفاوت پيرامون ارزش ويژه برند باعث شكل گيري سه ديدگاه متفاوت نسبت به آن شده‌ است . با توجه به اهميت موضوع و علي‌رغم اين‌كه اين پژوهش مبتني بر ديدگاه مشتري مي‌باشد در ادامه به تشريح هر سه ديدگاه پرداخته مي‌شود. در مورد ارزش ويژه برند سه ديدگاه مبتني بر مشتري ،  مالي و تركيبي وجود دارد . اگر بخواهيم اين ديدگاه‌ها را از ديد مشتريان ، توليدكنندگان و يا خرده‌فروشان بررسي كنيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه هرچند توليدكنندگان و خرده فروشان به ديدگاه استراتژيك ارزش ويژه برند علاقه نشان مي‌دهند ، سرمايه‌گذاران به ديد مالي اين مفهوم تمايل بيشتري دارند . (كاب ، 1995 ،30)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:- كرباسي‌ور و همكارانش (1390) در پژوهش خود تحت عنوان ” بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب و عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (شركت اسنوا)” روابط بين ارزش ويژه برند و آميخته بازاريابي منتخب را مورد پژوهش قرارداده‌اند و درصدد پاسخ به چگونگي تاثير اقدامات بازاريابي بر ارزش ويژه برند بوده‌اند. در جامعه آماري مشخص شده از كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند اثر مي‌پذيرد. بررسي اين عوامل نشان مي‌دهد كه وفاداري به برند ، اثر بيشتري نسبت به كيفيت ادراك شده دارد. همچنين براي آگاهي و تداعي‌هاي برند اثر معنا‌داري بر ارزش ويژه برند يافت نشده است.- ايماني خوشخو ( 1389) در پژوهشي تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد” با توجه به تفاوتهاي فرهنگي، اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدا كونكنيك تدوين شده است. جامعه آماري شامل گردشگران بالقوه‌اي است كه در دوره زماني فروردين و ارديبهشت سال 1389 در ورودي‌هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش‌هاي تحليل آماري تائيدي عاملي استفاده شده است. اين تحقيق در پي شناسائي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برنداز ديد گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران مي‌باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند ، كيفيت ادراك شده ، آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند. از نظر اهميت وفاداري به برند مهم‌ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند pdf تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند تاریخچه ارزش ویژه برند تعریف تداعی برند مدل ارزش ویژه برند کلر پرسشنامه ارزش ویژ

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پیشینه و مبانی نظری نارسایی هیجانی

    پیشینه و مبانی نظری نارسایی هیجانی دانلود پیشینه و مبانی نظری نارسایی هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری نارسایی هیجانی یکی از مفاهیمی که به تازگی وارد حوزه روانشناسی شده است…

  • پاورپوینت درمورد کنسرو هلو

    بسته بندی سرد,پاورپوینت درمورد کنسرو هلو,دستور تهیه تیکو,فرآیند با استفاده از Canner فشار خون,کنسروهلو دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد کنسرو هلو از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد کنسرو هلوقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 12محتویاتدستور تهیه تیکوکنسروهلوبسته بندی سردفرآیند با…

  • پاورپوینت تفکر سیستمی

    پاورپوینت تفکر سیستمی برچسب ها: تفکر سیستمی pptانواع تفکر سیستمیتفکر سیستمی در سازمانکتاب تفکر سیستمیتفکر سیستمی pdfمثال تفکر سیستمیتفکر سیستمی به انگلیسیتفکر سیستمی به زبان ساده رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تفکر سیستمی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت…

  • بررسی ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانی

    بررسی ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانی برچسب ها: تمایلات رفتاریرضایت مشتریمحتویات وب سایت کیفیت خدماتکیفیت خدماتپایان نامه بررسی ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانیپروژه بررسی ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات…

  • پاورپوینت سیستم آموزش در کشور آلمان

    پاورپوینت سیستم آموزش در کشور آلمان دانلود پاورپوینت سیستم آموزش در کشور آلمان دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل —آلمان، کشوری در قاره اروپا با پایتخت برلین است. آلمان از شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی شغلی (فصل دوم)

    ادبیات تحقیق رضایت شغلی,پيشينه پژوهش نظریه رضایت شغلی,پیشینه تحقیق ویژگی های رضایت شغلی,چارچوب ادبيات نظري مفهوم رضایت شغلی,دانلود مباني نظري رضایت مندی شغلی,مباني نظري رضایت شغلی سازمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش رضایت شغلی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • پاورپوینت سه وظيفه مربوط به ساختن استراتژي

    پاورپوینت سه وظيفه مربوط به ساختن استراتژي برچسب ها: سه وظيفه مربوط به ساختن استراتژيتعيين اهداف مالي استراتژيك ساخت استراتژيعوامل شكل دهندة استراتژي شركت مورد آزمايش قرار دادن استراتژي برنده رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سه وظيفه مربوط به ساختن…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي موزه علوم طبیعی

    استانداردهای طراحي موزه علوم,برنامه فیزیکی طراحي موزه علوم طبیعی,پایان نامه معماري طراحي موزه علوم طبیعی,رساله معماري طراحي موزه علوم طبیعی,کاملترین رساله معماري طراحي موزه علوم طبیعی,مطالعات معماري طراحي موزه علوم طبیعی,معماري موزه علوم طبیعی دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي صنايع غذايي،فرايند توليد شرکت مينو

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مهندسي صنايع غذايي،فرايند توليد شرکت مينو برچسب ها: گزارش کاراموزي فرايند توليد شرکت مينوکاراموزي فرايند توليد شرکت مينوکارورزي فرايند توليد شرکت مينودانلود گزارش کارآموزي فرايند توليد شرکت مينوفرايند توليد شرکت مينوفرايند توليد شرکت مينو رفتن…

  • پاورپوینت آزمايشگاه خواص سیالات مخزن

    پاورپوینت آزمايشگاه خواص سیالات مخزن برچسب ها: دانلود گزارش کار آزمایشگاه خواص سیالات مخزنگزارش کار آز خواص سیالات مخزنگزارش کار خواص سیالاتدانلود کتاب آزمایشگاه خواص سنگ و سیال مخزن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آزمايشگاه خواص سیالات مخزن دسته بندي…

  • پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه ، سرمایه هدف و عدم تقارن اطلاعاتی

    پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه ، سرمایه هدف و عدم تقارن اطلاعاتی دانلود پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه ، سرمایه هدف و عدم تقارن اطلاعاتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي مجتمع فرهنگی هنری جوان

    برنامه فیزیکی طراحي مجتمع فرهنگی,پایان نامه معماري طراحي مجتمع فرهنگی هنری جوان,رساله معماري طراحي مجتمع فرهنگی هنری جوان,طراحي مجتمع فرهنگی هنری جوان,ظوابط و استانداردهای طراحي مجتمع فرهنگی هنری جوان,مطالعات معماري طراحي مجتمع فرهنگی هنری جوان دانلود فایل اصلی مطالعات و…

  • بررسي تأثير خدمات رضایت و اطمینان مشتری از عرضه کننده کالا بر فروش كالا

    فروش کالا دانلود فایل اصلی بررسي تأثير خدمات رضایت و اطمینان مشتری از عرضه کننده کالا بر فروش كالا از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي تأثير خدمات رضایت و اطمینان مشتری از عرضه کننده کالا بر فروش كالا در حجم…

  • پاورپوینت معماری بازارهای سنتی

    پاورپوینت معماری بازارهای سنتی دانلود پاورپوینت معماری بازارهای سنتی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معماری بازارهای سنتی و چند نمونه بازار قدیمی در شهرهای مختلف ایران،در حجم 57 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک…

  • 10 راهکار امنیتی برای جلوگیری از هک تلفن همراه

    10 راهکار امنیتی برای جلوگیری از هک تلفن همراه,جلوگیری از هک اندروید,جلوگیری از هک موبایل,هک اندروید,هک موبایل دانلود فایل اصلی 10 راهکار امنیتی برای جلوگیری از هک تلفن همراه از سایت دانلود فایل جلوگیری از هک گوشی اندروید در این گزارش…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی موزه هوا فضا

    برنامه فیزیکی طراحی معماري موزه هوا فضا,پایان نامه معماري طراحی موزه هوا فضا,رساله معماري طراحی موزه هوا فضا,طراحی معماري موزه هوا فضا,ظوابط و استانداردهای طراحی معماري موزه هوا فضا,مطالعات معماري طراحی موزه هوا فضا دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله…

  • مبانی نظری تعاریف،مولفه ها وسبک های حل مساله

    مبانی نظری تعاریف،مولفه ها وسبک های حل مساله دانلود مبانی نظری تعاریف،مولفه ها وسبک های حل مساله دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : مبانی نظری تعاریف،مولفه ها وسبک های حل مساله دارای 53 صفحه…

  • قالب پاورپوینت حقوق شماره 8

    قالب پاورپوینت حقوق شماره 8 دانلود قالب پاورپوینت حقوق شماره 8 دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت حقوق شماره 8 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • پاورپوینت در مورد افت تحصیلی

    پاورپوینت در مورد افت تحصیلی دانلود پاورپوینت در مورد افت تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل کمبود اعتماد به نفس در دانش آموزان یکی از عواملی است که دانش آموزان را از تلاش…

  • پرسشنامه باورهای غیرمنطقی

    پرسشنامه باورهای غیرمنطقی دانلود پرسشنامه باورهای غیرمنطقی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه باورهای غیرمنطقی معرفی پرسشنامه و کاربرد آن با تأکید بر نظریه الیس در زمینه درمان عقالنی - برانگیزنده ، جونز و همکارانش…

  • دانلود مقاله ایابی بهینه ادوات FACTS به منظور کاهش تلفات و بهبود تراکم در سیستم انتقال با استفاده از

    FACTS,ادوات,استفاده,انتقال,ایابی,بهبود,بهینه,تراکم,تلفات,دانلود,سیستم,کاهش,مقاله,منظور دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ایابی بهینه ادوات FACTS به منظور کاهش تلفات و بهبود تراکم در سیستم انتقال با استفاده از از سایت دانلود فایل چکیده در این مقاله از ادوات FACTS به عنوان یکی از ابزارهای کنترلی…

  • پیشینه و مبانی نظری سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا

    پیشینه و مبانی نظری سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا دانلود پیشینه و مبانی نظری سیستم خرید و انبارداری و کد گزاری کالا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و نظریه های نقدشوندگي (فصل دوم )

    ادبیات نظری ضریب نقدشوندگی,پایان نامه نقدشوندگی سهام,چارچوب نط,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق نقدشوندگي (فصل دوم پایان نامه),عوامل موثر بر نقدشوندگی سهام,فصل دوم پایان نامه تعریف نقدشوندگی سهام,مبانی نطری محاسبه نقدشوندگی سهام,نقدشوندگی چیست دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق و…

  • ادبیات نظری تحقیق سیر، پودر سیر، اثرات تغذیه پودر سیر برای طیور

    ادبیات نظری تحقیق سیر، پودر سیر، اثرات تغذیه پودر سیر برای طیور دانلود ادبیات نظری تحقیق سیر، پودر سیر، اثرات تغذیه پودر سیر برای طیور دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه : سير…

  • ادبیات نظری تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای,تحقیق شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,چارچوب نظری شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,فصل دوم پایان نامه شواهد و قضاوت حرفه ای حسابرس,مبانی نظری شواهد و قضاوت حرفه…

  • بررسی ارتباط بین جهت گیری مذهبی، سلامت معنوی با مهارت ابراز وجود (قاطعیت) در بین معتادين كمپ اعتياد

    بررسی ارتباط بین جهت گیری مذهبی، سلامت معنوی با مهارت ابراز وجود (قاطعیت) در بین معتادين كمپ اعتياد برچسب ها: بررسی ارتباط بین جهت گیری مذهبیسلامت معنوی با مهارت ابراز وجود (قاطعیت) در بین معتادين جهت گیری مذهبیسلامت معنویابراز وجودسلامت…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت اجتماعی و سرمایه اجتماعی

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت اجتماعی و سرمایه اجتماعی دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت اجتماعی و سرمایه اجتماعی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 11 2 - 1 - امنیت…

  • مبانی نظری ابعاد فرزندپروری و عزت نفس و شادکامی( فصل دوم)

    ابعاد,دوم,شادکامی,عزت,فرزندپروری,فصل,مبانی,نظری,نفس دانلود فایل اصلی مبانی نظری ابعاد فرزندپروری و عزت نفس و شادکامی( فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد فرزندپروری و شادکامی (فصل دوم) در 49 صفحه در قالب word , قابل ویرایش…

  • سبک های اسنادی و سبک های یادگیری همگرا - واگرا در دانشجویان افسرده و عادی

    افسرده,سبک اسنادی,عادی دانلود فایل اصلی سبک های اسنادی و سبک های یادگیری همگرا - واگرا در دانشجویان افسرده و عادی از سایت دانلود فایل تحقیق سبک های اسنادی و سبک های یادگیری همگرا - واگرا در دانشجویان افسرده و عادیدر…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) علل اعتیاد

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) علل اعتیاد دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) علل اعتیاد دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعاریف اعتیاد اعتیاد چیست ؟ اعتیاد را به عادت كردن ،…

  • مبانی نظری مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل دوم)

    ارتباطی,بازی,درمانی,دوم,فصل,مبانی,مهارتهای,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل دوم) در 45 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ،…

  • پاورپوینت بیماری پارکینسون

    پاورپوینت بیماری پارکینسون برچسب ها: علت بیماری پارکینسونبیماری پارکینسون در جوانانبیماری پارکینسون خفیفنام دیگر بیماری پارکینسوندرمان بیماری پارکینسون چیستآیا بیماری پارکینسون کشنده استبیماری پارکینسون pdfعاقبت بیماری پارکینسون رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بیماری پارکینسون دسته بندي : پزشکی جزئیات و…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتیاد بیماری اصلی،پیش رونده و كشنده

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتیاد بیماری اصلی،پیش رونده و كشنده دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتیاد بیماری اصلی،پیش رونده و كشنده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتیاد : اعتیاد یک بیماری…

  • ادبیات نظری تحقیق حاکمیت شرکتی

    ادبیات نظری تحقیق حاکمیت شرکتی دانلود ادبیات نظری تحقیق حاکمیت شرکتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل حاکمیت شرکتی 2 - 2 - 1 تاریخچه حاکمیت شرکتی 2 - 2 - 2 تعاریف حاکمیت…

  • مباني نظري انگیزه و خلاقیت

    مباني نظري انگیزه و خلاقیت دانلود مباني نظري انگیزه و خلاقیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه : خلاقيت يكي از عالي ترين و پيچيده ترين فعاليتهاي ذهن آدمي است كه تعليم و…