چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

ابعاد بازاریابی رابطه‌‌مند,بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی,تعاری,تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه‌‌مند,چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه),راهبردهای بازاریابی رابطه‌‌ مند,مدل‌های بازاریابی رابطه‌‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند  (فصل دوم پایان نامه) در 79 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهدر بسیاری از پژوهش های کنونی پیرامون بازاریابی، از بازاریابی رابطه ای به عنوان یک تغییر شکل اساسی در زمینه بازاریابی یاد شده است که نیازمند تئوری و زبان جدیدی می باشد. بازاریابی رابطه مند به دنبال برقراری روابطی با مشتریان هدف است که مجدداً در آینده از شرکت خرید کنند و دیگران را نیز به این کار ترغیب نمایند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضایت مندی فراوان در مشتری ایجاد کرده و آنچه را برای او ارزش تلقی می شود مورد توجه قرار داده تا در نتیجه وفاداری او نسبت به شرکت مستحکم شود (Ndubisi, 2012).با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن در ابعاد نوین، مشتری به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت های شرکت درآمده است؛ به نحوی که از دیدگاه رقابتی، بقا و تداوم حیات سازمان ها درگرو شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود می باشد. یکی از دغدغه های اصلی برای هر شرکتی در استفاده از تاکتیک های بازاریابی برای افزایش فروش و ارتباط درازمدت با مشتری، بررسی تأثیر این تاکتیک ها بر رفتار مصرف کننده می باشد. امروزه شرکت هایی با عملکرد برتر در صنایع مختلف در حال حرکت به سمت حفظ مشتریان و جلب وفاداری آنها می باشند، زیرا اغلب بازارها در مرحله بلوغ خود قرار دارند، رقابت در حال افزایش و هزینه های جذب مشتریان به شدت افزایش یافته است (Lin & Lu, 2010). حفظ مشتری و جلب وفاداری آن برای ادامه کسب و کار امری حیاتی تلقی می شود. کسب و کارها امروزه برای جلوگیری از گرایش یافتن مشتری به سمت رقبا بیش از هر زمانی می بایست در پی درک خواسته و نیازهای مشتریان باشند، تا بهتر بتوانند نیازهای آنها را برآورده کنند و روابط بلندمدت تجاری با آنها برقرار نمایند. لذا هر رویکردی که بهتر بتواند این مسائل را محقق گرداند بیشتر مورد توجه خواهد بود. بازاریابی رابطه مند به عنوانی رویکردی جدید در تحقیق و عمل ثابت کرده که یکی از موفق ترین رویکردها می باشد. همچنین اثبات مزایای متفاوتی که بازاریابی رابطه مند برای سازمان ها به بار آورده، موجب گرایش بی سابقه به این رویکرد شده است. به طور نمونه در تحقیقی محققان به این نتیجه دست یافتند که سازمان ها می توانند تقریباً با حفظ 5 درصد از مشتریان خود، سود خود را به میزان 100 درصد افزایش دهند (Iglesias et al, 2011).از سویی، ایران از جمله کشورهایی است که اساس اقتصاد آن بر درآمد نفت و مشتقات حاصل از آن بنا شده است. ارتباط حجم و ارزش صادرات نفت و فرآورده های آن و رشد اقتصادی به منزله افزایش ظرفیت های اقتصادی یکی از موضوعات مهم و قابل توجه برای مراکز تحقیقاتی و برنامه ریزی است (اقبالی و همکاران، 1382). به منظور رشد و افزایش قیمت صادرات نفتی و مشتقات آن باید شرکت های فعال در صادرات نفت و مشتقاتش حضور گسترده ای در بازارهای جهانی داشته و با مشتریان خود ارتباطی بلندمدت برقرار کنند. یکی از مشتقات نفتی که ایران در زمینه صادرات آن به سایر کشورها تجربه ای چندین ساله دارد قیر است که می توان با حفظ روابط بلندمدت با مشتریان آن و توسعه صادراتش سود سرشاری را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم (هاشمی، 1389). تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مند یکی از گسترده ترین مفاهیمی است که می توان آن را از تمام دیدگاههای بازاریابی که روی رابطه مندی بحث می کند، نتیجه گرفت. اساس و پایه این شاخه بازاریابی که رابطه تنگاتنگی هم با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتاً بزرگ بیرون آمده است (صادقی و همکاران، 1388). مشتریان و طرف های معامله در دو دهه گذشته در زمینه بازاریابی پیشرفت چشمگیری داشته و ظهور نگرش های بازاریابی رابطه مند سبب پدیدآمدن تغییرات قابل ملاحظه ای در روش بازاریابی شده که چشمگیر و قابل اجرا می باشند. پایه های اصلی جهان بینی بازاریابی رابطه مند بر مفهومی قرار دارد که اولین بار توسط لئونارد بری  با عنوان نظریه ساختار رابطه ها مطرح شد و توسط دیگر صاحبنظران گسترش یافت. بازاریابی رابطه مند مرهون تلاش های کریستوفر ، پاینی و بالانتین  است که در گسترش قلمرو و حوزه مبانی تئوریک آن کوشش چشم گیری داشتند. دیدگاه آنها مبنی بر نکات ذیل است: تأکید بر ارتباط بین مشتریان و عرضه کنندگان که ایجاد رابطه را به جای معامله مورد توجه قرار می-دهد. دیدگاه بازاریابی رابطه مند به توسعه و تقویت رابطه قوی با مشتریان و عرضه کنندگان، بازارهای حاصل از مشتریان توصیه شده، بازارهای حاصل از تأثیر افرا با نفوذ و بازارهای جذب نیروی انسانی داخلی که درون سازمان است معطوف می باشد. کیفیت، ارائه خدمات به مشتری و بازاریابی، هر چند که غالباً به طور مجزا مدیریت می شوند ارتباط نزدیکی با هم دارند دیدگاه بازاریابی رابطه مند بین این دو عنصر انسجام و یکپارچگی برقرار می کند (Kasabov, 2007).تعاریف مختلفی توسط محققان و تئوری پردازان برای بیان معنی و مفهوم بازاریابی رابطه مند مطرح شده است که در ادامه برخی از پرکاربردترین آنها ذکر خواهد شد. تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از بازاریابی رابطه ای: بازاریابی رابطه ای، بازاریابی با هدف آگاهانه برای توسعه و اداره روابط بلندمدت و قابل اعتماد با مشتری ها، عرضه کنندگان و توزیع کنندگان و سایر عوامل موجود در محیط بازاریابی است (Izquierdo et al, 2005). بازاریابی رابطه ای یک ایده اساسی و پایه ای است که هدف مدیران بازاریابی در آن توسعه اراتباطات بلندمدت با استفاده از یک ساختار مزایای چندگانه برای طرفین ارتباط می باشد. این مزایا از طریق اعمال همکاری طرفین به دست می آید.  بازاریابی رابطه مند عبارت است از استراتژی جذب، حفظ و تقویت روابط با مشتریان (رنجبران و براری، 1388). بازاریابی رابطه مند شامل تمام گام هایی است که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد (Patsioura et al, 2009). بازاریابی رابطه مند، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزش های جدید برای مشتریان است که در منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود. بازاریابی رابطه مند اشاره به تمام فعالیت های بازاریابی در راستای برپایی، توسعه و نگهداری مبادلاتی سودمند دارد (امینی و سهرابی، 1389).بازاریابی رابطه مند عبارت است از: شناسایی، نگهداری و افزایش روابط با مشتریان و دیگر ذینفعان؛ به طوری که اهداف و منافع طرفین درگیر تأمین شود. از نظر پورتر  بازاریابی رابطه مند فرایندی است که به موجب آن خریدار و ارائه کننده، روابط مؤثر، کارا، اخلاقی، مشتاقانه و خویشاوندی را برقرار می کنند که این برای دو طرف منفعت دارد. بازاریابی رابطه مند، نگهداری مشتریان و توسعه روابط و جذابتر کردن هر چه بیشتر این رابطه با مشتریان است (باقری، 1390). بازاریابی رابطه مند فهم و مدیریت ارتباطات مشتریان و تأمین کنندگان می باشد. بازاریابی رابطه مند شناسایی، ایجاد و نگهداری و ارتقای روابط با مشتریان و دینفعان است که این امر از طریق ایجاد اعتماد و در نتیجه عمل به تعهدات محقق می شود (Cobbs, 2011).قسمتهایی از پیشینه تحقیق: در تحقیقی دیگر که در بخش شرکت های خدماتی تایوان انجام شده بود، محققان به بررسی پیامدهای رفتاری در محیط سازمانی و عوامل بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری پرداختند. در این تحقیق محققان دریافتند که سه محدودیت ساختاری، اجتماعی و مالی بر ادارک ارتباطات تأثیر گذاشته و بدنبال آن رضایت مشتری ایجاد می گردد. مشتری راضی به شرکت موردنظر که خدمات خود را از آن دریافت کرده اعتماد نموده و نسبت به آن متعهد می شود و در نهایت برای آن شرکت به مشتری وفادار تبدیل می گردد. البته ایشان همچنین دریافتند که تمامی این فرایند تحت تأثیر دوره ارتباط قرار دارد. یعنی هر چقدر طول دوره ارتباطی زیادتر باشد وفاداری مشتری پایدارتر خواهد بود (Liang &  Wang, 2007) این فرایند در شکل زیر به تصویر کشیده شده است.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند  (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1- مقدمه    2-2- بازاریابی    2-2-1- تعاریف و مفاهیم بازاریابی    2-2-2- انواع بازاریابی    2-2-2-1- مفهوم بازاریابی معامله‌‌ای    2-3- بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-1- تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-2- ضرورت توجه به بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-3- اهداف بازاریابی رابطه مند    2-3-4- عوامل مؤثر در رشد بازاریابی رابطه‌‌ای    2-3-5- ملزومات بازاریابی رابطه مند    2-3-6- انواع بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-7- مزایای بازاریابی رابطه مند    2-3-8- عوامل بازاریابی رابطه مند    2-3-9- ابعاد بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-10- راهبردهای بازاریابی رابطه‌‌ مند    2-3-10-1- مزایایی مدیریت ارتباط با مشتری برای بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-11- بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی    2-3-12- مدل‌های بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-12-1- مدل بازارهای ششگانه    2-3-12-2- مدل بازاریابی رابطه مند میان سازمانهای صنعتی    2-3-12-3- مدل بازاریابی رابطه‌‌مند مورگان و هانت    2-3-12-4- مدل جامع بازاریابی رابطه‌‌مند    2-3-12-5- مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه ای کاتلر    2-3-12-6- مدل اجزای بازاریابی رابطه مند هاو    2-3-12-7- مدل زنجیره مدیریت روابط بازاریابی رابطه‌‌مند تزکاس و سارن    2-3-12-8- مدل بازاریابی رابطه‌‌مند صمدی    پیشینه پژوهشمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق تحقیق اهداف و مدلهای بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه) تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه‌‌مند ابعاد بازاریابی رابطه‌‌مند راهبردهای بازاریابی رابطه‌‌ مند بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی مدل‌های بازاریابی رابطه‌‌مند تعاری

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظارت بر بودجه(مرحله چهارم از فرآیند بودجه ریزی در ایران)

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظارت بر بودجه(مرحله چهارم از فرآیند بودجه ریزی در ایران) دانلود دانلود پاورپوینت با موضوع نظارت بر بودجه(مرحله چهارم از فرآیند بودجه ریزی در ایران) دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت آنالیز پوش آور

    پاورپوینت آنالیز پوش آور برچسب ها: دانلود پاورپوینت آنالیز پوش آورآنالیز پوش آورپوش آورPushover Analysisپاورپوینت آنالیز پوش آورمفاصل پلاستیکبادبندپاورپوینت تحلیل پوش آورسازه فولادیسازه بتنی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آنالیز پوش آور دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت پولشویی

    پاورپوینت پولشویی دانلود پاورپوینت پولشویی دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با پولشویی( مالی و اقتصادی) ، در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: ژاپنی ها بر این باورند که شستن…

  • پاورپوینت بناهای تاریخی اسلامی در اسپانیا

    پاورپوینت بناهای تاریخی اسلامی در اسپانیا دانلود پاورپوینت بناهای تاریخی اسلامی در اسپانیا دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بناهای تاریخی اسلامی در اسپانیا ،در حجم 54 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. …

  • پیشینه و مبانی نظری سرمایه گذاری ، عدم تقارن اطلاعات و مدیریت وجوه نقد

    پیشینه و مبانی نظری سرمایه گذاری ، عدم تقارن اطلاعات و مدیریت وجوه نقد دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه گذاری ، عدم تقارن اطلاعات و مدیریت وجوه نقد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پیشینه ومبانی نظری دست برتری

    پیشینه ومبانی نظری دست برتری دانلود پیشینه ومبانی نظری دست برتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : پیشینه نظری دست برتری 2 - 4 - پيشينه پژوهش 2 - 4 -…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه‌ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص‌هاي عملكردي ERP

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه‌ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص‌هاي عملكردي ERP دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه‌ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص‌هاي عملكردي ERP دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • دانلود مبانی نظری تحقیق بهداشت روانی و بیماریهای روانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری بهداشت روانی و بیماریهای روانی,پیشینه نظری بیماریهای رو,تحقیق بهداشت روانی و بیماریهای روانی,چارچوب نظری بهداشت روانی و بیماریهای روانی,فصل دوم پایان نامه بهداشت روانی و بیماریهای روانی,مبانی نظری تحقیق بهداشت روانی و بیماریهای روانی دانلود فایل اصلی دانلود…

  • رابطه بین نگرش ایجابی مديران و عملكرد دبيران

    عملکرد,نگرش ایجابی دانلود فایل اصلی رابطه بین نگرش ایجابی مديران و عملكرد دبيران از سایت دانلود فایل تحقیق رابطه بین نگرش ایجابی مديران و عملكرد دبيران در حجم 61 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده،شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده،شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده،شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پاورپوینت اهمیت توجه به اقلیم در معماری

    پاورپوینت اهمیت توجه به اقلیم در معماری دانلود پاورپوینت اهمیت توجه به اقلیم در معماری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت اهمیت توجه به اقلیم در معماری،در حجم 33 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه.…

  • طرح کسب و کار پرورش شتر مرغ

    پروژه پرورش شترمرغ,دانلود پرورش شترمرغ pdf,دانلود رایگان پروژه کارآفرینی پرورش شترمرغ,دانلود طرح توجیهی پرورش شترمرغ,طرح توجیهی پرورش شتر مرغ 94,طرح توجیهی پرورش شترمرغ رایگان,طرح کسب و کار پرورش شتر مرغ,کارآفرینی پرورش شتر مرغ دانلود فایل اصلی طرح کسب و کار…

  • پاورپوینت نور در ارگونومی

    پاورپوینت نور در ارگونومی برچسب ها: دانلود پاورپوینت نور در ارگونومینور در ارگونومیدانش ارگونومی در ایراننور چیست؟طرح روشنایی مصنوعی برای محیط کارپاورپوینت آرگونومیپاورپوینت نور در ارگونومیآرگونومی و نورنور در معماری ارگونومی و طراحی محصول رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نور…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت سرمایه انسانی

    پيشينه پژوهش اجزای سرمایه فکری,پيشينه تحقيق تاریخچه نظریه سرمایه انسانی,دانلود مباني نظري سرمایه انسانی و رقابت‌پذیری سازمانی,فصل دوم پايان نامه ارشد سرم,مباني نظري تشکیل سرمایه انسانی,مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وتعاریف آن

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وتعاریف آن دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وتعاریف آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وتعاریف آن فصل دوم 14…

  • پاورپوینت آشنایی با دامپروری ایران

    پاورپوینت آشنایی با دامپروری ایران دانلود پاورپوینت آشنایی با دامپروری ایران دسته بندي : دام و طیور جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود فایل پاورپوینت آشنایی با دامپروری ایران ، در حجم 40 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش شادکامی و نظریه های شادکامی

    ادبیات تحقیق شادمانی,پیشینه پژوهش شادکامی,دیدگاه دانشمندان و روانشناسان در مورد شادی و رضایت از زندگی,شادي در نظريه فرويد,مؤلفه هاي تشكيل دهنده شادماني,مبانی نظری درباره شادکامی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش شادکامی,نظریه های شادکامی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور

    پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور برچسب ها: پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت نقشه…

  • بررسی موزه منطقه‌ای هنر و فرهنگ آذربایجان با رویکرد معماری پایداری اکولوژیکی

    بررسی موزه منطقه‌ای هنر و فرهنگ آذربایجان با رویکرد معماری پایداری اکولوژیکی دانلود بررسی موزه منطقه‌ای هنر و فرهنگ آذربایجان با رویکرد معماری پایداری اکولوژیکی دسته بندي : هنر جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پایان نامه بررسی موزه منطقه‌ای…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سازگاری ، نظریه اشاعه نوآوری و مدل های پذیرش فناوری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سازگاری,پژوهش سازگاری و نظریه اشاعه نوآوری,پیشینه تحقیق سازگاری و نظریه اشاعه نوآوری,چارچوب نظری سازگاری,مبانی نظری سازگاری,نظریه اشاعه نوآو,نظریه اشاعه نوآوری و مدل های پذیرش فناوری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سازگاری ، نظریه اشاعه نوآوری…

  • پاورپوینت تنش سرما و یخ بندان

    پاورپوینت تنش سرما و یخ بندان برچسب ها: پاورپوینت تنش سرما و یخ بندان تحمل به يخ زدگياثر بر فرآيند هاي زايشي گياه مقاوم شدگي يا سخت شدگي خسارت سرمااثرات تنش سرماتنش سرما و فتوسنتز رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • جزوه دستنویس و تایپ شده شبکه پیشرفته - دکتر رامین کریمی

    جزوه درسی شبکه پیشرفته,جزوه دستنویس و تایپ شده شبکه پیشرفته,دکتر رامین کریمی دانلود فایل اصلی جزوه دستنویس و تایپ شده شبکه پیشرفته - دکتر رامین کریمی از سایت دانلود فایل جزوه دستنویس و تایپ شده شبکه پیشرفته - دکتر رامین…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاثیر فرسودگی شغلی بر رفتار سازمانی و عدالت سازمانی (فصل 2)

    انواع عدالت سازمانی,دانلود مباني نظري رفتار شهروندی سازمانی,فصل دوم پايان نامه ارشد علل ا,مباني نظري بهبود عملکرد سازمانی,مباني نظري مديريت ابعاد فرسودگی شغلی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تاثیر فرسودگی شغلی بر رفتار سازمانی و عدالت سازمانی (فصل 2) دانلود فایل…

  • فیلم آموزش کامل درس سوم عربی پایه نهم - جسرالصّداقة ( پل دوستی )

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی نهم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی نهم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس سوم عربی پایه نهم - جسرالصّداقة ( پل دوستی ) از سایت…

  • پاورپوینت شیمی عمومی

    پاورپوینت شیمی عمومی برچسب ها: آموزش شیمی عمومی 1 مورتیمرشیمی عمومی سیلبربرگپاورپوینت شیمی عمومی 1 مورتیمرفیلم آموزش شیمی عمومی 1سرفصل های شیمی عمومی 2جزوه دست نویس شیمی عمومی مورتیمردانلود حل المسائل شیمی عمومی 1 مورتیمر pdfتست شیمی عمومی مورتیمر رفتن…

  • پاورپوینت تک یاخته های روده ای و گوارشی

    پاورپوینت تک یاخته های روده ای و گوارشی برچسب ها: تک یاخته های انگلیتریکوموناس هومینیستفاوت انتاموبا کلی و هیستولیتیکامورفولوژی انتاموبا کلیمورفولوژی تریکوموناس واژینالیساندازه کیست انتاموبا هیستولیتیکاتریکوموناس تناکسانتروموناس هومینیس رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تک یاخته های روده ای و گوارشی…

  • مبانی نظری طرح واره های ناسازگار اولیّه (فصل دوم روانشناسی)

    ادبيات نظري طرحواره ناسازگار,پیشینه نظری طرح واره های ناسازگار اولیّه,دانلود مباني نظري طرح واره های ناسازگار اولیّه,فصل دوم طرحواره ناسازگار یانگ,مباني نظري طرح واره های ناسازگار اولیّه,مباني نظري و پيشينه پژوهش طرح واره های ناسازگار اولیّه دانلود فایل اصلی مبانی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات ، مدل…

  • پاورپوینت مقايسه ي برش هاي میکروسکوپی گياهان

    پاورپوینت مقايسه ي برش هاي میکروسکوپی گياهان برچسب ها: طرز تهیه نمونه برای میکروسکوپروش رنگ آمیزی بافت های گیاهیانواع رنگ آمیزی بافت جانوریمراحل تهیه لام بافت شناسیگزارش کار مشاهده سلول های گیاهیساقه نعناع زیر میکروسکوپ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • فایل پاورپوینت مباحث مهم حقوقي پيمانها و آشنائي با انواع قراردادهاي ساختماني

    فایل پاورپوینت مباحث مهم حقوقي پيمانها و آشنائي با انواع قراردادهاي ساختماني برچسب ها: دانلودپاورپوینت مباحث مهم حقوقی پيمانها پاورپوینت مباحث مهم حقوقی پيمانها طرح و محاسبه اجراءنظارتپاورپوینت مباحث مهم حقوقی پيمانها و آشنائي با انواع قراردادهای ساختماني پاورپوینت آشنائی…

  • پاورپوینت بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switch

    پاورپوینت بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switch برچسب ها: پاورپوینت بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switchتوپولوژی چیستتوپولوژی STAR مزايای توپولوژی STAR معايب توپولوژی STAR انواع سوئیچ هامدیریت سوئیچ امنیت در شبکه ها رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری فرزندپروری و اختلال کودکان

    مبانی نظری فرزندپروری و اختلال کودکان دانلود مبانی نظری فرزندپروری و اختلال کودکان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مروری بر تحقیقات پیشین 1 - 2 - مقدمه این فصل از پژوهش…

  • دانلود مقاله بررسی اثر گذاری رنگ نمای مصالح ساختمانی در کارایی انرژی گرمایی خورشیدی (نمونه موردی نما

    اثر,انرژی,بررسی,خورشیدی,دانلود,رنگ,ساختمانی,کارایی,گذاری,گرمایی,مصالح,مقاله,موردی:,نما,نمای,نمونه دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی اثر گذاری رنگ نمای مصالح ساختمانی در کارایی انرژی گرمایی خورشیدی (نمونه موردی نما از سایت دانلود فایل چکیدهانرژی برخوردی خورشید به سطح دیوار یک ساختمان، تابعی از موقعیت جغرافیایی منطقه موردنظر، جهتگیری…

  • پاورپوینت دستور زبان فارسی

    پاورپوینت دستور زبان فارسی برچسب ها: واج=شعرنثرصوت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دستور زبان فارسی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل پاورپوینت دستور زبان فارسی دانشكده علوم انساني  گروه زبان و ادبيات فارسيمولف : دکتر حسن…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف وفاداري مشتريان (فصل دوم)

    doc,پيشينه پژوهش مقاله وفاداری مشتری,پيشينه تحقيق وفاداری مشتریان,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق وفاداري مشتريان (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد وفاداری مشتری,مباني نظري مهمترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان,منافع و مضرات وفاداري مشتريان دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…