چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • مباني نظري پژوهش و تحقيقات پيشین تعریف و ابعاد خودپنداره (فصل دوم)

    چارچوب نظري تعاریف خود پ,دانلود مباني نظري نظریه خودپنداره,رشد و تغییر خود پنداره,عوامل موثر بر رشد خودپنداره,فصل دوم پايان نامه ارشد اهمیت خودپنداره,مباني نظري ابعاد خودپنداره,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خودپنداره,ویژگی های خود پنداره دانلود فایل اصلی مباني…

  • پاورپوینت قانون کار

    پاورپوینت قانون کار دانلود پاورپوینت قانون کار دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ،در حجم 135 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: ماده 1- کلیه کـــارفرمایان ،کـــارگران ،کــارگاهها ، موءسسات تولیدی ،صنعتی، خدماتی وکشاورزی…

  • تحقیق در مورد تفسیر سوره قدر

    تحقیق در مورد تفسیر سوره قدر دانلود تحقیق در مورد تفسیر سوره قدر دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود تحقیق با موضوع سوره قدر؛در قالب Word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.   بخشی از…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اقیانوس قرمز و آبی

    دانلود پاورپوینت با موضوع اقیانوس قرمز و آبی برچسب ها: کتاب استراتژی اقیانوس آبی pdfتفاوت استراتژی اقیانوس آبی و قرمزاقیانوس قرمز در مدیریتخرید کتاب استراتژی اقیانوس آبیاستراتژی اقیانوس آبی pptمقاله استراتژی اقیانوس آبیاصطلاح اقیانوس قرمزکتاب اقیانوس آبی رفتن به سایت…

  • پاورپوینت معماری هند

    پاورپوینت معماری هند دانلود پاورپوینت معماری هند دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت معماری هند در 41 اسلاید. بخشی از متن فایل: تزیینات فراوان همراه با ریزه کاری و ظرافت از مشخصات معماری هند است.…

  • پاورپوینت آموزش بسکتبال

    پاورپوینت آموزش بسکتبال برچسب ها: پاورپوینت بسکتبالآموزش بسکتبالبسکتبالدریبلآموزش دربیل بسکتبال رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آموزش بسکتبال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش بسکتبال، در قالب PPT و در 61 اسلایدبخشی…

  • بررسی اثر بخشی ارزیابیهای مشاوران در زمینه هدایت تحصیلی «انتخاب رشته تحصیلی» با پیشرفت دانش آموزان

    بررسی اثر بخشی ارزیابیهای مشاوران در زمینه هدایت تحصیلی «انتخاب رشته تحصیلی» با پیشرفت دانش آموزان برچسب ها: مشاورههدایت تحصیلی دوره متوسطهنگرشبررسی اثر بخشی ارزیابیهای مشاوران در زمینه هدایت تحصیلی «انتخاب رشته تحصیلی» با پیشرفت دانش آموزان ارزیابیهای مشاوران در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی و مدیریت سود و ساختار هیأت مدیره

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی و مدیریت سود و ساختار هیأت مدیره دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی و مدیریت سود و ساختار هیأت مدیره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت استخراج فلزات (آماده‌سازی بار)

    پاورپوینت استخراج فلزات (آماده‌سازی بار) برچسب ها: پاورپوینت استخراج فلزات (آماده‌سازی بار) آگلومراسيون کلوخه سازی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت استخراج فلزات (آماده‌سازی بار) دسته بندي : مواد و متالوژی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت استخراج فلزات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های سرمایه فکری در بانکها (فصل دوم)

    سرمایه فکری doc,سرمایه فکری چیست,سرمایه فکری در حسابداری,سنجش سرمايه فكري,سنجش غيرمالي سرمايه فكري,طبقه بندي اجزاي سرمايه فكري,مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص های سرمایه فکری در بانکها,مزاياي اندازه گيري سرمايه فكري,مقاله سرمایه فکری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته کشاورزی،خلاصه اي از كشت و پرورش درخت سيب

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته کشاورزی،خلاصه اي از كشت و پرورش درخت سيب برچسب ها: گزارش کاراموزي خلاصه اي از كشت و پرورش درخت سيب کاراموزي خلاصه اي از كشت و پرورش درخت سيب کارورزي خلاصه اي از كشت و…

  • پاورپوینت نظم هندسی حاکم بر جمادات

    پاورپوینت نظم هندسی حاکم بر جمادات برچسب ها: نظم هندسی حاکم بر جمادات رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نظم هندسی حاکم بر جمادات دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع نظم هندسی حاکم…

  • پرسشنامه استاندارد بهره وری نیروی انسانی

    پرسشنامه استاندارد بهره وری نیروی انسانی برچسب ها: پرسشنامه استاندارد بهره وری نیروی انسانی رفتن به سایت اصلی پرسشنامه استاندارد بهره وری نیروی انسانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل معرفی پرسشنامه:اين پرسشنامه 41…

  • مبانی نظری تحقیق مفهوم واهمیت مدیریت ریسک اعتباری

    مبانی نظری تحقیق مفهوم واهمیت مدیریت ریسک اعتباری دانلود مبانی نظری تحقیق مفهوم واهمیت مدیریت ریسک اعتباری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تحقیق مفهوم واهمیت مدیریت ریسک اعتباری مدیریت ریسک اعتباری…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد اخلاق اداری کارکنان

    پرسشنامه اخلاق,پرسشنامه اخلاق اداری,پرسشنامه اخلاق پرستاری,پرسشنامه اخلاق حرفه اي,پرسشنامه اخلاق حرفه ای کادوزیر,پرسشنامه اخلاق حرفه ای کارکنان,پرسشنامه اخلاق حرفه ای مدیران,پرسشنامه اخلاق حرفه ای مدیران سازمانی,پرسشنامه اخلاق سازمانی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه استاندارد اخلاق اداری کارکنان از سایت دانلود…

  • پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيو لوژيکی

    پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيو لوژيکی برچسب ها: شبیه سازی زیستیزیست شناسی محاسباتیشبکه های زیستیزیست شناسی سامانه ای رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيو لوژيکی دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت…

  • سبک های تفکر

    سبک های تفکر دانلود سبک های تفکر دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک های تفکر تعریف تفکر و سبک های تفکر از زمان سقراط و ارسطو تا زمان حال دربارة تفکر و ماهیت و مراحل…

  • تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامی استان

    تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامی استان برچسب ها: پروژه تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامیدانلود مقاله تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامی مبانی نظری تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامی رفتن به سایت اصلی تاثیر…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت جسمی –حرکتی نوجوانان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت جسمی –حرکتی نوجوانان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت جسمی –حرکتی نوجوانان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت…

  • پیشینه و مبانی نظری جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران ، شرایط شکلی و مهر آن

    پیشینه و مبانی نظری جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران ، شرایط شکلی و مهر آن دانلود پیشینه و مبانی نظری جايگاه ازدواج موقت در قوانين ايران ، شرایط شکلی و مهر آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • دانلود پاورپوینت فصل هشتم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع ساختار هسته اتم

    دانلود پاورپوینت فصل هشتم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع ساختار هسته اتم برچسب ها: فیزیک پیش فصل 8فیزیک اتمی پیش دانشگاهیفیزیک هسته ای پیش دانشگاهیتدریس فیزیک پیش دانشگاهیتدریس فیزیک پیش دانشگاهی ریاضیتدریس فصل هفتم فیزیک پیش دانشگاهیاموزش فیزیک پیش دانشگاهی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نسل های تلفن های همراه

    دانلود پاورپوینت با موضوع نسل های تلفن های همراه برچسب ها: مقاله در مورد نسل های تلفن همراهنسل دوم تلفن همراهنسل اول شبکه تلفن همراهشبکه های تلفن همراهمقاله شبکه های تلفن همراهآشنایی با شبکه های موبایلنسل صفر تلفن همراهمقاله نسل…

  • پاورپوینت ساختمان پروما مشهد

    پاورپوینت ساختمان پروما مشهد برچسب ها: سایت مرکز خرید پروما مشهدآدرس پروما مشهدتخفیف پروما مشهدساعت کار پروما مشهدمالک پروماپروما مشهد کجاستکانال تلگرام پروما مشهدالماس شرق رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ساختمان پروما مشهد دسته بندي : گردشگری جزئیات و دریافت…

  • برآورد ميزان آمادگي شركت آب منطقه اي استان فارس جهت اجراي سيستم برنامه ریزی منابع سازمانی

    برنامه ریزی منابع سازمانی دانلود فایل اصلی برآورد ميزان آمادگي شركت آب منطقه اي استان فارس جهت اجراي سيستم برنامه ریزی منابع سازمانی از سایت دانلود فایل تحقیق برآورد ميزان آمادگي شركت آب منطقه اي استان فارس جهت اجراي سيستم…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق نگرش نسبت به تمايلات و رفتارهاي جنسي انسان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق نگرش نسبت به تمايلات و رفتارهاي جنسي انسان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق نگرش نسبت به تمايلات و رفتارهاي جنسي انسان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 3…

  • پیشینه و مبانی نظری اعتماد مشتری (وفاداری مشتری)

    پیشینه و مبانی نظری اعتماد مشتری (وفاداری مشتری) دانلود پیشینه و مبانی نظری اعتماد مشتری (وفاداری مشتری) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتماد مشتری وفاداری مشتریان وفاداری مشتریان یکی از موضوع هایی است…

  • رابطه حمایت اجتماعی و احساس امنیت اجتماعی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شه

    احساس امنیت اجتماعی,حمایت اجتماعی دانلود فایل اصلی رابطه حمایت اجتماعی و احساس امنیت اجتماعی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شه از سایت دانلود فایل پرو پوزال رابطه حمایت اجتماعی و احساس امنیت اجتماعی زنان سرپرست…

  • پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت

    پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت دانلود پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • تحقیق درباره دستگاه گردش خون

    تحقیق درباره دستگاه گردش خون دانلود تحقیق درباره دستگاه گردش خون دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود تحقیق با موضوع دستگاه گردش خون؛ در قالب Word و در 10 صفحه، قابل ویرایش.   بخشی از…

  • پیشینه و مبانی نظری تربیت معنوی،ابعاد و انواع آن

    پیشینه و مبانی نظری تربیت معنوی،ابعاد و انواع آن دانلود پیشینه و مبانی نظری تربیت معنوی،ابعاد و انواع آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تربیت معنوی فهرست مطالب : معنای لغوی تربیت :…

  • مطالعات و رساله معماری طراحی هتل

    برنامه فیزیکی طراحی معماری هتل,پایان نامه معماری هتل,رساله معماری طراحی هتل,طراحی معماری هتل,ظوابط و استانداردهای طراحی معماری هتل,مطالعات معماری طراحی هتل,معماری هتل دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماری طراحی هتل از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات و رساله معماری…

  • پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و ورزش

    پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و ورزش دانلود پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و ورزش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهداشت روانی و ورزش فصل دوم :…

  • برنامه ریزی حسابرسی در موسسات حسابرسی

    حسابرسی دانلود فایل اصلی برنامه ریزی حسابرسی در موسسات حسابرسی از سایت دانلود فایل تحقیق برنامه ریزی حسابرسی در موسسات حسابرسی در حجم 16 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالبمقدمه     1برنامه ريزي حسابرسي   …

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و ارزيابي روشهای تأمين مالی (فصل دوم)

    ادبیات نظری ساختار سرمایه و ارزيابي روشهای تأمين مالی,پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و ارزي,چارچوب نظری ساختار سرمایه و ارزيابي روشهای تأمين مالی,فصل دوم پایان نامه عوامل مؤثر بر ساختار مالي شرکتها,مبانی نظری ساختار سرمایه و ارزيابي روشهای تأمين مالی دانلود…

  • فایل پاورپوینت تحلیل فضای شهری خیابان شمس تبریزی (دوه چی)

    فایل پاورپوینت تحلیل فضای شهری خیابان شمس تبریزی (دوه چی) برچسب ها: دانلود پاورپوینت تحلیل فضای شهری خیابان شمس تبریزی (دوه چی)تحلیل فضای شهری خیابان شمس تبریزی (دوه چی)خیابان شمس تبریزی (دوه چی)پروژه شناخت و تحلیل فضای شهریتحلیل خیابان شمس…