چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • تحقیق درباره والیبال در ایران

    تحقیق درباره والیبال در ایران دانلود تحقیق درباره والیبال در ایران دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل تحقیق درباره والیبال در ایران دارای 22 صفحه دارای فهرست ، در قالب word ،قابل ویرایش…

  • بررسی پذیرش و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) براساس مدلUTAUT در دهیاران استان گیلان

    بررسی پذیرش و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) براساس مدلUTAUT در دهیاران استان گیلان برچسب ها: پروژه بررسی پذیرش و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) براساس مدلUTAUT در دهیاران استان گیلانپایان نامه بررسی پذیرش و کاربرد فناوری اطلاعات…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل محتوی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل محتوی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تحلیل محتوی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تحلیل محتوی فهرست مطالب : تاریخچه تحلیل محتوا 2 - 3 . تعاریف تحلیل محتوا…

  • ادبیات نظری تحقیق جوانان روستایی و اشتغال کشاورزی

    ادبیات نظری تحقیق جوانان روستایی و اشتغال کشاورزی دانلود ادبیات نظری تحقیق جوانان روستایی و اشتغال کشاورزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه جوانان از مهم ترین نیروهای توانمند ، غیر قابل انکار…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و اثر بخشي مهارت هاي حل مساله و حل تعارض

    پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و اثر بخشي مهارت هاي حل مساله و حل تعارض دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و اثر بخشي مهارت هاي حل مساله و حل تعارض دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع متابولیسم نوکلئوتید

    دانلود پاورپوینت با موضوع متابولیسم نوکلئوتید برچسب ها: کاتابولیسم پورین هاکاتابولیسم پیریمیدین هامتابولیسم پورین هاسنتز پورین هاتعریف متابولیسممتابولیسم بدنانواع متابولیسممتابولیسم سلولی چیست رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع متابولیسم نوکلئوتید دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم مهارت ابراز وجود (فصل دوم)

    pdf,پيشينه پژوهش ابراز وجود چیست,پيشينه تحقيق کتاب جرات ورزی,پيشينه نظ,چارچوب نظري ابراز وجود,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ومولفه ها ی فراشناخت,فصل دوم پايان نامه مهارت جرات ورزی pdf,مباني نظري مهارت ابراز وجود و جرات مندی دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری صمیمیت زناشویی

    مبانی نظری صمیمیت زناشویی دانلود مبانی نظری صمیمیت زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل صمیمیت زناشویی مفهوم صمیمیت صمیمیت به عنوان توانایی ارتباط با دیگران با حفظ فردیت تعریف می شود . اینگونه…

  • دانلود طرح توجیهی پرورش و نگهداری زنبور عسل

    پروژه کارآفرینی پرورش زنبور عسل,پروژه کارآفرینی پروش زنبور عسل,پروژه کارآفرینی زنبور عسل,دانلود طرح توجیهی پرورش زنبور عسل,دانلود طرح توجیهی زنبور عسل,طرح توجیهی پروش زنبور عسل,طرح کارآفرین,طرح کارآفرینی پرورش زنبورعسل,طرح کارآفرینی زنبور عسل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی پرورش و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تربیت اخلاقی (فصل 2)

    پیشینه پژوهش کتاب اخلاق و تربیت اسلامی,پیشینه تحقیق اخلاق و تربیت در نهج البلاغه,تربیت اخلاقی چیست؟,چارچوب نظری تربیت اخلاقی از دیدگاه اسلام,دانلود م,سوابق پژوهش روش های تربیت اخلاقی در اسلام,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مقاله هموارسازی سود دانلود فایل…

  • پاورپوینت حرکت بدن

    پاورپوینت حرکت بدن برچسب ها: پاورپوینت حرکت بدنمغز از چه قسمت هایی تشکیل شده استمغز چگونه رشد می کندبرشی از کلیهماهیچه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت حرکت بدن دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:…

  • مبانی وپیشینه نظری سازگاری زناشویی

    مبانی وپیشینه نظری سازگاری زناشویی دانلود مبانی وپیشینه نظری سازگاری زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سازگاری زناشویی مفهوم ازدواج ازدواج مقدس ترین و پیچیده ترین رابطه میان دو انسان از دو جنس…

  • پاورپوینت ارتباط موثر با دیگران

    پاورپوینت ارتباط موثر با دیگران دانلود پاورپوینت ارتباط موثر با دیگران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع ارتباط موثر با دیگران، در قالب ppt و در 26 اسلاید ، قابل ویرایش.…

  • ادبیات نظری تحقیق جابجایی مقام و حقوق و دستمزد، عملکرد کارکنان، آموزش و پرورش

    ادبیات نظری تحقیق جابجایی مقام و حقوق و دستمزد، عملکرد کارکنان، آموزش و پرورش دانلود ادبیات نظری تحقیق جابجایی مقام و حقوق و دستمزد، عملکرد کارکنان، آموزش و پرورش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بلوغ و مرحله نوجوانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بلوغ و مرحله نوجوانی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بلوغ و مرحله نوجوانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بلوغ ومرحله نوجوانی مرحله نوجواني…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبیین شاخص های تقسیمات محله ای

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبیین شاخص های تقسیمات محله ای دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبیین شاخص های تقسیمات محله ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 مفاهیم ...........................................................................................................................................…

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و دیدگاه های بازارگرایی (بازاریابی گرایی)

    بازارگرایی pdf,پیشینه پژوهش بازاریابی گرایی چیست,پیشینه تحقیق مدل های بازارگرایی,دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و دیدگاه های بازارگرایی (بازاریابی گرایی),دانلود مباني نظري بازارگرایی چیست,مباني نظري ابعاد بازارگرایی,مقاله بازارگرایی دانلود فایل اصلی دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهش تعاریف…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظام بهداشت ودرمان درکشور هلند

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظام بهداشت ودرمان درکشور هلند برچسب ها: نظام سلامت در هلندنظام بهداشت و درمان در ایران و جهاننظام بهداشت و درمان نروژنظام سلامت در کشور سوئدنظام بهداشت و درمان آمریکانظام بهداشت و درمان ژاپننظام هاي عرضه…

  • پروپوزال روش تحقیق نقش انگیزه شغلی در رابطه بین ویژگی های شغلی و اهمال کاری شغلی همراه با پرسشنامه

    انگیزه شغلی,پرسشنامه انگیزه شغلی,پرسشنامه اهمال کاری,پرسشنامه ویژگی شغلی,تحقیق نقش انگیزه شغلی,رابطه انگیزه شغلی با کم کاری,علل بروز اهمال کاری,نقش انگیزه شغلی در رابطه با کم کاری,نقش انگیزه شغلی در رابطه بین ویژگی های شغلی و اهمال کاری شغلی دانلود فایل…

  • پایان نامه آسیب شناسی فرهنگی تجدد در هنرهای تجسمی معاصر ایران

    پایان نامه آسیب شناسی فرهنگی,پایان نامه آسیب شناسی فرهنگی تجدد در هنرهای تجسمی معاصر ایران,پایان نامه آسیب شناسی فرهنگی در هنرهای تجسمی,تحقیق آسیب شناسی فرهنگی در معاصر ایران,مقاله معماری هنرهای تجسمی معاصر ایران دانلود فایل اصلی پایان نامه آسیب شناسی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی پژوهش ابعاد پنج گانه شخصیت و سازگاری زناشویی (فصل 2)

    پيشينه پژوهش سازگار,پيشينه نظري نظریه پنج عاملی شخصیت,تعریف اختلالهای شخصیت,چارچوب نظري تعارضات زوجین,فرهنگ و شخصیت,فصل دوم پايان نامه ارشد سازگاری و ناسازگاری زناشویی در اعتیاد,مباني نظري پنج عامل شخصیت,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)پنج عامل شخصیت دانلود فایل اصلی…

  • بررسی تاثیر نوسانات بازار سهام بر عملکرد شرکتها

    بررسی تاثیر نوسانات بازار سهام بر عملکرد شرکتها برچسب ها: نوسانات بازار سهام˓عملکرد˓ سهم بازده ماهانهسهام˓ بازده دارایی ها˓ بازده سهام˓ ارزش افزوده اقتصادیبررسی تاثیر نوسانات بازار سهام بر عملکرد شرکتها رفتن به سایت اصلی بررسی تاثیر نوسانات بازار سهام…

  • پیشینه و مبانی نظری تصمیم‏گیری، تاریخچه و مفاهیم

    پیشینه و مبانی نظری تصمیم‏گیری، تاریخچه و مفاهیم دانلود پیشینه و مبانی نظری تصمیم‏گیری، تاریخچه و مفاهیم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تصمیم ‏ گیری ، تاریخچه و مفاهیم آیا تصمیم ‏ گیری…

  • پیشینه و مبانی نظری هوش هيجاني و مديريت بازار

    پیشینه و مبانی نظری هوش هيجاني و مديريت بازار دانلود پیشینه و مبانی نظری هوش هيجاني و مديريت بازار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری هوش هيجاني و مديريت بازار مقدمه رهبري…

  • پاورپوینت ویلای لوکس محمد شهر کرج

    پاورپوینت ویلای لوکس محمد شهر کرج برچسب ها: دانلودپاورپوینت ویلای لوکس محمد شهر کرجویلای لوکس محمد شهر کرجویلای لوکس و مدرن ۱۱ میلیاردی در محمدشهر کرج پاورپوینت ویلای لوکس و مدرن ۱۱ میلیاردی در محمدشهر کرج بررسی و تحلیل ویلای…

  • پاورپوینت سيستم شبكه در نظام خدمات بهداشتي ايران

    پاورپوینت سيستم شبكه در نظام خدمات بهداشتي ايران برچسب ها: نظام سطح بندی خدمات بهداشتی درمانیساختار نظام سلامت در ایرانسطوح ارائه خدمات بهداشتی درمانینظام هاي عرضه خدمات بهداشتي و درماني در جهان و ايرانتعریف روستای قمروظایف پایگاه بهداشت رفتن به…

  • مبانی نظری پيش بيني و مدل هاي پيش بيني

    مبانی نظری پيش بيني و مدل هاي پيش بيني دانلود مبانی نظری پيش بيني و مدل هاي پيش بيني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پيش ¬ بيني و مدل ¬ هاي پيش ¬…

  • پاورپوینت معماری سبز

    پاورپوینت معماری سبز برچسب ها: دانلود پاورپوینت معماری سبزمعماری سبزدانلود پاورپوینت پروژه معماریمعرفی بام سبزتحقیق معماری سبزپاورپوینت معماری سبزپاورپوینت بررسی معماری سبزپاورپوینت سبک فرآیند سبز در معماری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معماری سبز دسته بندي : معماری جزئیات و…

  • امامزاده نور گرگان

    امامزاده نور گرگان دانلود امامزاده نور گرگان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل دسته بندی: معماری تعداد مشاهده: 347 مشاهده کد فایل:38705 انتشار در:۱۳۹۹/۳/۲۴ حجم فایل ها:12.00مگا بایت قابلیت ویرایش: دارد تعداد صفحات: 0 فرمت فایل: ppt…

  • مبانی نظری و پیشینه بانکداري الکترونيک در ایران و مالزی

    مبانی نظری و پیشینه بانکداري الکترونيک در ایران و مالزی دانلود مبانی نظری و پیشینه بانکداري الکترونيک در ایران و مالزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تاريخچه و چگونگي پيدايش بانکداري .......................................................................................................... 11…

  • پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و بیماریهای روانی

    پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و بیماریهای روانی دانلود پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و بیماریهای روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهداشت روانی وبیماریهای روانی فصل…

  • پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب

    پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب دانلود پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • مقایسه رفتار سدهای خاکی و بتونی در مقابل زلزله

    مقایسه رفتار سدهای خاکی و بتونی در مقابل زلزله دانلود مقایسه رفتار سدهای خاکی و بتونی در مقابل زلزله دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مقایسه رفتار سدهای خاکی و بتونی در مقابل زلزله فهرست چکیدهمقدمهعوامل مؤثر…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سرسختی،ابعاد و نظریه های سرسختی (فصل دوم پایان نامه)

    ابعاد و نظریه های سرسختی,ادبیات نظری سرسختی,پیشینه تحقیق سرسختی,دانلود مبانی نظری سرسختی,فصل دوم پایان نامه سرسختی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سرسختی،ابعاد و نظریه های سرسختی (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود فایل دانلود ادبیات نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابعاد و مولفه های هوش معنوی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري هوش معنوی,پيشين,پيشينه پژوهش پايان نامه هوش معنوی,پيشينه نظري نظریه های هوش معنوی,چارچوب نظري هوش معنوی,دانلود مباني نظري مولفه های هوش معنوی,فصل دوم مدل های هوش معنوی,مباني نظري هوش معنوی,مباني نظري و پيشينه پژوهش ابعاد هوش معنوی دانلود فایل…